Sprzedaż jest oczkiem w głowie towarzystw ubezpieczeniowych – „generuje biznes”, tworzy wartość dodaną i kształtuje wynik. Potrzebuje dobrych, innowacyjnych produktów, efektywnego marketingu, a także skutecznej obsługi posprzedażowej oraz obsługi szkód. Zdarza się, że to ona, pod wpływem polityki prowizyjnej określonej przez zakład ubezpieczeń, decyduje, które produkty są częściej oferowane klientom i dzięki temu lepiej się sprzedają. Nowoczesne strategie sprzedażowe skupiają się więc nie tylko na zmianach organizacyjnych. Istotne jest nowe spojrzenie na usprawnienie prowadzenia biznesu, lepsza współpraca i wymiana informacji. Coraz częściej towarzystwa ubezpieczeniowe dostrzegają też znaczenie kompleksowego motywowania sił sprzedaży.

Chcesz wiedzieć więcej o efektywnej sprzedaży ubezpieczeń, przeczytaj artykuł Mariusza Janczewskiego Ubezpieczenia nie sprzedają się same.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.