21-22 stycznia 2010, Wiedeń, Austria

Trzecia edycja dorocznej konferencji poświęconej zagadnieniom bancassurance zgromadziła w Wiedniu w dniach 21 i 22 stycznia 2010 blisko 90 przedstawicieli branży finansowej. Dzielili się oni wiedzą o najnowszych trendach i rozwiązaniach na rynku bancassurance. Wśród poruszanych tematów znalazły się zagadnienia związane ze strategią CRM, sales excellence oraz zwiększenia lojalności i satysfakcji klienta. Przedstawiono innowacje w sferze oferty produktowej bancassurance, a także modele efektywnego wykorzystania synergii produktów bankowych i ubezpieczeniowych oraz cross-sellingu. Poruszono kwestie zarządzania ryzykiem finansowym w bancassurace i możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii dla wsparcia zintegrowanych usług finansowych.

- Myślę, że uczestnicy 3rd Annual Bancassurance Forum w Wiedniu zgodzą się, że tegoroczne spotkanie było nadzwyczaj udanym wydarzeniem. Organizatorzy rzeczywiście wykonali dobrą pracę, uczestnicy dopisali i dzięki temu mieliśmy okazję poznać sytuację bancassurance w całej Europie. Prelegenci reprezentowali różne kraje i profesje, stąd szerokie spojrzenie na ten zdobywający coraz większe znaczenie model biznesowy. Wykłady i prelekcje to ważna część każdej konferencji, jednak to, co czyni konferencję wyjątkową, to możliwość dyskusji i wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami. Pod tym względem forum w Wiedniu nas nie zawiodło - komentuje Mariusz Janczewski, business development manager Comarch SA.

Relację na żywo można było śledzić po zalogowaniu do serwisu mikroblogowego Twitter i dodaniu do osób obserwowanych Mariusza Janczewskiego - @mjanczewski.

- Nowym doświadczeniem było dla mnie prowadzenie relacji z całego wydarzenia za pomocą Twittera. Twitter to serwis mikroblogowy, umożliwiający użytkownikom wysyłanie i odczytywanie krótkich komunikatów. Wprawdzie korzystam z niego od pół roku, ale „tweetowanie” z Bancassurance Forum było dla mnie zupełnie nowym i ciekawym wyzwaniem - podkreśla Mariusz Janczewski. - W trakcie wydarzeń, w których biorę udział, lubię notować interesujące wypowiedzi i własne uwagi. Tym razem dzieliłem się nimi za pośrednictwem Twittera, który narzuca jednak ograniczenia długości wpisów. Relacja wymagała więc precyzji i jasności przekazu. Dzięki Twitterowi przebieg konferencji mogły śledzić osoby z różnych regionów kuli ziemskiej. Jak się okazuje bancassurance widziany z europejskiej perspektywy zainteresował wiele osób. Wiele z nich pozostało moimi „followersami” także po zakończeniu konferencji. Tym samym poznają one markę oraz doświadczenia Comarch w dostarczaniu software’u dla ubezpieczeń i banków. Najbardziej cenię spotkania i bezpośrednie rozmowy, ale uważam, że wpływ social media na kontakty międzyludzkie i biznesowe będzie wzrastał w najbliższej przyszłości.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.