Eksperci z MJA Associates przestawili raport dotyczący funkcjonalności oraz możliwości rozwiązania Comarch Loyalty Management. W przeprowadzonym benchmarkingu Comarch ponownie zdobył maksymalną ilość punktów.

 

Analiza systemu objęła wiele aspektów rozwiązania, wśród nich były m.in. „Points Engine and Bonussing", „Rewards Management", „Security Controls" i przyniosła najwyższą z możliwych ocen.

- Comarch stworzył przyszłościowe rozwiązanie, które plasuje się w pierwszej trójce najlepszych rozwiązań tego typu na świecie. Comarch oferuje swoim klientom także doświadczonych ekspertów, którzy potrafią współpracować z każdym i sprawić, by wdrożenie programu lojalnościowego zakończyło się pełnym sukcesem - stwierdził Mike Atkin, prezes zarządu, MJA Associates (https://www.customerstrategynetwork.com/).

Comarch Loyalty Management jest elementem platformy Comarch EMM (Enterprise Marketing Management), na którą składa się rodzina produktów wspomagających działania marketingowe przedsiębiorstw. Jest to jeden z najbardziej zaawansowanych systemów lojalnościowych na świecie, który posiada wersje obsługujące m.in. branże retail&fmcg, paliwową, farmaceutyczną, lotniczą, telekomunikacyjną, ochrony zdrowia oraz sektor bankowy. System został wdrożony u ponad 30 klientów w Europie i Stanach Zjednoczonych, wśród klientów można wymienić np. Grupę Żywiec, Leroy Merlin, Heineken, OMV, projekty BP Global (Wielka Brytania, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Polska), JetBlue Airways, Credit Suisse.

 

 

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.