Berlin będzie gościć uczestników konferencji Loyalty 2012, organizowanej przez Airline Business and Global Flight. Konferencja odbędzie się w dniach 27-29 lutego 2012 i jest jednym z największych na świecie spotkań dotyczących programów lojalnościowych w sektorze transportu i turystyki.

Zapraszamy do odwiedzenia stoiska Comarch oraz uczestnictwa w warsztatach produktowych, które odbędą się w środę 29 lutego o godzinie 11:00. Podczas warsztatów będzie można zapoznać się z cennymi pomysłami, które można bezpośrednio zaimplementować w strategii CRM dla przedsiębiorstw transportowych i turystycznych.
 
Główne tematy tegorocznej konferencji to m.in.:

• Nowe trendy w lojalności, konsolidacja przemysłu, konkurencja i klienci
• Międzybranżowe studia przypadków
• Zmiany kulturowe, zarządzania partnerstwem
• Warsztaty: Finanse vs Retail
• CRM i zadowolenie klienta
• Technologia mobilna i social media

Comarch jest wiodącym dostawcą systemów dla firm przewozowych na świecie. Oferuje pakiet oprogramowania w ramach Comarch Travel CRM, będący informatycznym wsparciem dla inicjatyw w ramach marketingu relacji z klientem. Wchodzący w skład pakietu Comarch Loyalty Management jest jednym z najbardziej zaawansowanych systemów lojalnościowych na świecie - posiada wersje obsługujące nie tylko firmy transportowe, ale także branże retail&fmcg, paliwową, farmaceutyczną, lotniczą, telekomunikacyjną, ochrony zdrowia oraz sektor bankowy. System został wdrożony u ponad 30 klientów w Europie i Stanach Zjednoczonych.

Wszyscy zainteresowani mogą zamówić prezentację produktów z grupy Comarch Travel CRM wraz z przeglądem wersji demonstracyjnej wybranych systemów. Więcej informacji, a także formularz zamówienia, można znaleźć na www.crm4travel.com.
Zapraszamy serdecznie! W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem: travelcrm@comarch.com

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.