W dniach 24-25 czerwca 2010 roku w Moskwie odbędzie się jedno z największych forów poświęconych sprzedaży i obsłudze klienta. Jest to spotkanie najważniejszych firm rosyjskiego i zagranicznego rynku, takich jak: Wizz Air, Fortis Consumer Finance Turcja, Gazprombank, Danone, DPD, Svyaznoy, Avon, DHL  i wielu innych.

Jednym ze sponsorów tego wydarzenia jest firma Comarch. W drugim dniu konferencji Michał Szybalski, Business Solution Manager w Comarch SA, wygłosi prezentację "High Unified Communication - what is it?".

Customer Contact Management Summit to pierwsze w Rosji forum, w którym weźmie udział
25 ekspertów z różnych branż odpowiedzialnych za obsługę klientów.
Uczestnikami konferencji będą dyrektorzy i menadżerowie sprzedaży, Call Center i CRM.
Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się m.in. jak badać wymogi i preferencje klientów oraz jak zapewnić obsługę na najwyższym poziomie.

Podczas konferencji po raz pierwszy w Rosji odbędzie się specjalna sesja Lead Generation - efektywne metody pozyskania klienta i konwersji w oparciu o doświadczenia Mosinsur, Detskiy Mir, City Mortgage Bank i OZON.ru.

Comarch posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i implementacji systemów Contact Center. Autorskie rozwiązanie Comarch Contact Center podnosi konkurencyjność firmy przez budowę mocnych relacji z klientem, zwiększa efektywność i skuteczność komunikacji, a także zbiera i zarządza informacjami o klientach.

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji multimedialnej poświęconej funkcjonalnościom i korzyściom płynącym z wdrożenia rozwiązania Comarch Contact Center.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.