23 września 2015 roku w Warszawie odbędzie się konferencja „Sales 2.0" organizowana przez Skandynawsko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem wydarzenia jest wymiana doświadczeń związanych z nowymi narzędziami usprawniającymi proces sprzedaży, zdobywanie wiedzy na ich temat a także wymiana kontaktów biznesowych.

W programie konferencji znalazła się prezentacja prognoz rynkowych opracowanego przez KPMG, a także wystąpienia dotyczące zagadnień takich jak omnichannel czy budowanie zaangażowania klientów dzięki  nowoczesnym programom lojalnościowym. Wystąpienia będą dotyczyły zarówno rynku B2B, jak i B2C.

Comarch reprezentuje Joanna Wendorff, Comarch Business Solution Manager, która  wygłosi prezentację zatytułowaną „How the right loyalty strategy based on advanced IT tools can increase customer engagement & drive higher sales”.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.