Comarch wdraża platformę do zarządzania lojalnością dla linii lotniczych Azerbaijan Airlines
Comarch, globalny dostawca zaawansowanych systemów informatycznych, rozpoczał pracę nad wdrożeniem platformy Comarch Loyalty Management w Azerbaijan Airlines, azerskich narodowych liniach lotniczych. Teraz podróżujący będą mogli skorzystać z nowej wersji innowacyjnego programu lojalnościowego AZAL Miles; zdobywać punkty i wymieniać je na atrakcyjne nagrody.
Wybór Azerbaijan Airlines padł na Comarch ze względu na doświadczenie. Krakowska firma już od ponad 15 lat zapewnia klientom rozwiązania informatyczne do tworzenia i kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi B2C i B2B, a także automatyzacji działań marketingowych. Ponadto Comarch ma spore doświadczenie w pracy z branżą lotniczą, nawiązując partnerstwo m.in. z liniami z Wietnamu, Stanów Zjednoczonych czy Arabii Saudyjskiej.
Do stworzenia programu AZAL Miles posłużyła platforma Comarch Loyalty Management w wersji 5.11+. Zakres projektu obejmuje wdrożenie takich modułów jak:
- Administracja biznesowa;
- Centrum kontaktowe;
- Moduł raportowania;
- Portal Partnerski;
- Centrum danych.
Nowy AZAL Miles będzie wyjątkowym programem zaprojektowanym z myślą o częstych podróżujących, którzy mogą zbierać punkty za loty lub usługi realizowane przez partnerów linii lotniczych. Liczba punktów będzie uzależniona od wydanych euro, kierunku podróży oraz klasy usługi. Uzyskane punkty będą wymieniane na kolejne bilety na loty liniami Azerbaijan Airlines i inne nagrody. Obecnie AZAL Miles liczy ponad 300 000 uczestników.
O Azerbaijan Airlines
Azerbaijan Airlines to narodowe linie lotnicze Azerbejdżanu utworzone w 1992 roku. Dzisiaj w Azerbaijan Airlines pracuje ponad 7 000 osób, flota obejmuje 26 samolotów, a linie oferują loty do ponad 50 destynacji. Linie dynamicznie się rozwijają, co potwierdza prestiżowe odznaczenie 4 gwiazdek brytyjskiej firmy consultingowej Skytrax.