Comarch został sponsorem II edycji Customer Contact Management Summit, która odbędzie się 7-8 kwietnia 2011 roku w Warszawie. Już po raz drugi eksperci z dziedziny obsługi klienta będą mogli się spotkać i przedstawić najbardziej aktualne kwestie kontaktu i obsługi Klienta.

Jakość obsługi klienta nadal pozostaje ważnym zagadnieniem dla każdej firmy. Badania dokazują jednak, że firmy nadal nie radzą sobie z tym problemem. Konferencja została podzielona na dwie równoległe sesje tematyczne - Customer Acquisition & Sales oraz Contact Center & Customer Service, podczas których uczestnicy będą mieli okazję poznać, jakie metody pozyskania Klientów są najbardziej skuteczne oraz gdzie szukać nowych,  alternatywnych kanałów sprzedaży i dystrybucji. Sesja Contact Center będzie okazją do sprawdzenia, czy rzeczywiście polska branża Contact Center znajduje się w kryzysie i czy jedyną szansą poprawy są nowe standardy i certyfikaty.

W drugim dniu konferencji Michał Szybalski, Business Solution Manager Comarch wygłosi prezentacje pt. Face-BOK, czyli Contact Center 2.0.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.