W dniach 30.11 - 01.12 2010 roku w Moskwie odbędzie konferencja Russia Retail & Customer Loyalty Summit skierowana do wiodących graczy rosyjskiego rynku odpowiedzialnych za politykę retail oraz za budowanie lojalności klientów.

Organizatorzy połączyli dwie konferencje: „Rosyjski Summit Retail" i „Rosyjski Summit Programów Lojalnościowych Klientów", dzięki czemu uczestnicy będą mogli wspólnie dyskutować o wyzwaniach, jakie niesie zmieniająca się rzeczywistość rynkowa. Obecnie każda wiodąca firma z sektora retail&FMCG posiada własny program lojalnościowy lub planuje jego wdrożenie w najbliższej przyszłości. Programy lojalnościowe pozwalają znaleźć i utrzymać klienta, a także wpływać na jego zachowanie w pożądany dla danej firmy sposób. Stąd głównym tematem konferencji będzie kwestia najnowszych strategii lojalnościowych, które mogą być wykorzystane w branży retail&FMCG.

W trakcie konferencji uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prezentacji oraz spotkać ekspertów z danych dziedzin, praktyków rynku i wiodących ekonomistów. Wśród zaproszonych gości znajdą się również przedstawiciele Comarch, którzy wygłoszą prezentacje „Jak podziękować najlepszym klientom" (Bartosz Demczuk, dyrektor konsultingu lojalności) oraz „Impas w relacjach z klientem - jak możemy wpłynąć na klienta, by wrócił do naszego sklepu" (Jan Svorobovic, dyrektor sprzedaży).

Comarch jest dostawcą zaawansowanej technologii stosowanej do kompleksowej obsługi m.in. branży retail&FMCG, budowania relacji z klientami i prowadzenia programów lojalnościowych.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.