Konferencja StrategyDays Vertrieb & Marketing 2014, która odbędzie się w dniach 3-4 kwietnia w Grandhotel Schloss Bensberg w Niemczech, będzie dotyczyć nowych trendów, koncepcji i technologii, które wpływają na lojalność klienta. Złotym Partnerem wydarzenia jest firma Comarch.

Jednym z prelegentów będzie David Glantz, Director Presales & Service Implementation CRM & Marketing, Comarch AG. Zapraszamy serdecznie do udziału w warsztatach prowadzonych przez naszego prelegenta, podczas których zostaną poruszone m.in. poniższe zagadnienia.

▪ Jak kanały społecznościowe mogą być zintegrowane z koncepcjami lojalności? Jak wykorzystywać dane pochodzące z social media?

▪ Jakie są możliwości korzystania z aplikacji mobilnych? Jakie są najnowsze trendy?

▪ Jak gamifikacja pozwala wzmocnić lojalność klientów? Jak może być wykorzystana w biznesie?

Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie konferencji.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.