Comarch Złotym Partnerem StrategyDays Vertrieb & Marketing 2014
Konferencja StrategyDays Vertrieb & Marketing 2014, która odbędzie się w dniach 3-4 kwietnia w Grandhotel Schloss Bensberg w Niemczech, będzie dotyczyć nowych trendów, koncepcji i technologii, które wpływają na lojalność klienta. Złotym Partnerem wydarzenia jest firma Comarch.
Jednym z prelegentów będzie David Glantz, Director Presales & Service Implementation CRM & Marketing, Comarch AG. Zapraszamy serdecznie do udziału w warsztatach prowadzonych przez naszego prelegenta, podczas których zostaną poruszone m.in. poniższe zagadnienia.
▪ Jak kanały społecznościowe mogą być zintegrowane z koncepcjami lojalności? Jak wykorzystywać dane pochodzące z social media?
▪ Jakie są możliwości korzystania z aplikacji mobilnych? Jakie są najnowsze trendy?
▪ Jak gamifikacja pozwala wzmocnić lojalność klientów? Jak może być wykorzystana w biznesie?
Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie konferencji.