Comarch został Złotym Sponsorem Loyalty World 2011 Conference, która odbędzie się w dniach 14-17 listopada 2011 roku w Londynie. To jedna z najważniejszych na świecie konferencji lojalnościowych, która gromadzi specjalistów od marketingu zajmujących się m.in. wzrostem retencji klientów. Czterodniowa konferencja połączona z wystawą technologii zgromadzi doświadczonych specjalistów ds. marketingu z wiodących firm z całego świata, którzy będą analizować studia przypadków innowacji i osiągnięć z zakresu lojalności. W tym roku to już dziewiąta edycja tej imprezy.

Jako Złoty Sponsor, Comarch będzie aktywnie uczestniczyć w wtorkowym panelu 15 listopada pt.   „Budowanie marki CRM". Ekspert Comarch Bartosz Demczuk – dyrektor konsultingu rozwiązań lojalnościowych i marketingowych – poprowadzi warsztat zatytułowany "Badanie nowych technologii do zarządzania strategii CRM". Głównym celem tych warsztatów jest przedstawienie rozwiązań technicznych, które pomogą firmom w interakcji z klientami i personalizacji komunikacji. Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak określić, które technologie oferują długoterminową wartość oraz w które systemy i możliwości powinno się inwestować  w obszarze programów lojalnościowych.


Obecność Comarch na jednej z najważniejszych konferencji lojalnościowych potwierdza silną pozycję  firmy w branży. Comarch od wielu lat aktywnie uczestniczy w kształtowaniu trendów w programach lojalnościowych i tworzeniu narzędzi, które wspierają działania marketingowe i wpływają na kształt globalnego rynku.


Comarch jest wiodącym w świecie dostawcą rozwiązań IT, która umożliwiają wdrożenie skutecznych i unikatowych programów lojalnościowych o różnej skali. W ofercie firmy znajduje się Comarch Enterprise Marketing Management, wszechstronna platforma, która obsługuje pełny zakres działań marketingowych: od planowania strategicznego, kompleksowego zarządzania programem lojalnościowym, analizy danych klienta, do wykonania wielokanałowych kampanii marketingowych.


Comarch Loyalty Management, rozwiązanie należące do platformy CEMM, jest klasyfikowane jako jeden z najbardziej zaawansowanych systemów lojalnościowych na świecie, wykorzystywany w takich branżach jak: handel detaliczny i FMCG, stacje benzynowe, sieci aptek, linie lotnicze, operatorzy telekomunikacyjni oraz sektor bankowy. Comarch Loyalty Management został wdrożony u ponad 30 klientów w Europie i Stanach Zjednoczonych, są to m.in. BP, Grupa Żywiec, JetBlue Airways, S7 Airlines, X5 Retail Group i inni.


Zapraszamy do wzięcia udziału w warsztatach!


Sprawdź na stronie internetowej konferencji, aby dowiedzieć się więcej:

http://www.terrapinn.com/conference/customer-festival/

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.