Dynamika i potencjał gospodarczy Ameryki Łacińskiej oraz coraz większe zainteresowanie systemami Comarch w regionie zdecydowały o założeniu chilijskiej spółki w ramach Grupy Kapitałowej Comarch oraz otwarciu biura w Santiago de Chile.

- Chile to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gospodarek w regionie, a jednocześnie kraj przyjazny inwestorom zagranicznym, stąd właśnie tam zdecydowaliśmy się otworzyć nową spółkę - mówi Andrzej Przewięźlikowski  Dyrektor Rozwiązań lojalnościowych w Comarch.

W raporcie Latin Business Index 2013 wydanym przez magazyn Latin Business Chronicle, Chile po raz kolejny zostało uznane za lidera w Ameryce Łacińskiej pod względem otwartości rynku i łatwości prowadzenia działalności gospodarczej. Kolejne miejsca zajmują Panama, Peru, Meksyk i Kostaryka. Raport ten koncentruje się na pięciu głównych kategoriach: środowisko makroekonomiczne, środowisko korporacyjne, globalizacja i konkurencyjność, poziom infrastruktury i środowisko polityczne.

Chilijskie biuro Comarch ma odpowiadać za lokalną sprzedaż systemów IT dla operatorów telekomunikacyjnych oraz rozwiązań do zarządzania relacjami z klientem i marketingiem dla dużych firm. 

Firma od lat działa z sukcesem na tamtejszych rynkach. Wśród klientów w tym regionie są m.in. brazylijskie linie lotnicze Azul, dominikański bank Banco Popular oraz operatorzy telekomunikacyjni i dostawcy telewizji kablowej: Belize Telemedia Limited, panamski Cable Onda i meksykański CableCom. Comarch wdraża również obecnie program lojalnościowy dla jednej z największych grup finansowych w Chile.

Ostatnio wiodący operator kablowy z Ekwadoru, Grupo TVCable, podpisał również kontrakt na implementację rozwiązania Comarch Field Service Management (FSM). Comarch od ponad 8 lat wspiera tego operatora w realizacji strategii podnoszenia satysfakcji klientów, za pomocą rozwiązań IT do bilingu, obsługi klienta i zarządzania siecią.

- Dzięki systemowi Field Service Management nasze wsparcie techniczne będzie lepiej spełniać oczekiwania klientów co do terminowości i efektywności rozwiązywania problemów. W efekcie nie tylko zwiększy się poziom zadowolenia naszych klientów, ale także umocni nasza pozycja na rynku ekwadorskim - powiedział Jorge Schwartz, prezes TVCable.

- Kolejny projekt dla TVCable to kamień milowy dla obecności Comarch w Ameryce Południowej. Nasze elastyczne rozwiązanie FSM już zostało sprawdzone przez wielu operatorów kablowych na świecie, co pokazało, że odpowiada ono na bieżące wyzwania i potrzeby biznesowe. Co ważne, przy wdrożeniu systemu FSM dla TVCable Comarch bierze pełną odpowiedzialność także za złożoną integrację z istniejącymi systemami do aktywacji usług i prowadzenia pomiarów technicznych - powiedział Darius Ner, prezes Comarch Inc.

 

 

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.