Comarch Corporate Flyer, Comarch Smart Portal for Airlines oraz Comarch Community Portal to trzy nowe produkty zasilające rodzinę Comarch Travel CRM Airline Suite.

Comarch Corporate Flyer to aplikacja obsługująca programy lojalnościowe B2B przewoźników powietrznych. Właścicielami kont członkowskich są firmy oraz instytucje, a punkty są naliczane za każdą podróż pracownika niezależnie od jego członkostwa w programie Frequent Flyer. Zebrane punkty można później wymienić na nagrody dla dowolnej osoby, wskazanej przez firmę lub instytucję. Celem wdrożenia programu B2B jest wzrost konkurencyjności oferty przewozowej w segmencie podróży, które charakteryzują się wysokimi marżami ze względu na ich biznesowy charakter.

Comarch Smart Portal for Airlines obsługuje strony internetowe przewoźników powietrznych. Rozwiązanie umożliwia zarządzanie osobnymi zasobami treści dla poszczególnych rynków czy języków. Klienci linii lotniczej mogą w prosty sposób zakupić nie tylko bilet lotniczy, ale także pobyt w hotelu czy wynajem samochodu. Do dyspozycji pasażerów jest także wirtualny asystent udzielający praktycznych wskazówek oraz wyszukiwarka najtańszych połączeń.

Comarch Community Portal to narzędzie służące budowie wirtualnych społeczeństw z profilami użytkowników, kanałami dystrybucji form multimedialnych oraz możliwością wymiany korespondencji. Aktywność na społecznościowym forum może być nagradzana punktami lub milami w programie Frequent Flyer. Po podpięciu narzędzia Business Intelligence – np. Comarch Smart Analytics – możliwe jest badanie reakcji społeczności na wybrane kampanie marketingowe czy nowości ofertowe.

Więcej informacji o pakiecie Comarch Travel CRM Airline Suite można znaleźć w broszurce oraz na stronach airlines.comarch.com.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.