Comarch S.A. oraz Polskie Linie Lotnicze LOT, podpisały wieloletnią umowę dotyczącą wdrożenia i utrzymania systemów Comarch Corporate FFP (Lot Dla Firm), Comarch Mobile (Lot Mobile)  oraz wdrożenia i utrzymania nowego Portalu LOT.

- Wychodząc naprzeciwko oczekiwaniom PLL LOT, Comarch dostarcza zaawansowane narzędzia lojalnościowe, które dają wiele możliwości, m.in. elastyczne zarządzanie regułami biznesowymi, zaawansowane segmentowanie pasażerów oraz innowacyjną i spersonalizowaną komunikację z podróżnymi. To kolejna ważna umowa w branży lotniczej. Przypomnę, że w ubiegłym podpisaliśmy kontrakt z JetBlue Airways, amerykańską linią lotniczą, która za oceanem wyznacza trendy w branży lotniczej - mówi Marcin Warwas, wiceprezes Sektora Usługi, Comarch.

W ramach umowy Comarch dostarczy trzy moduły: Lot dla Firm, czyli rozwiązanie, które zostało stworzone z myślą o pasażerach korporacyjnych, Portal LOT - system umożliwiający zarządzanie treścią portalu, przeznaczony dla wszystkich klientów oraz LOT Mobile, który umożliwia bezpośredni kontakt z klientem, wykorzystując nowoczesne kanały komunikacyjne za pomocą inteligentnych narzędzi mobilnych.

- Rozwiązanie zaproponowane przez Comarch wpłynie na poprawę jakości obsługi klienta a zarazem usprawni komunikację dwustronną. Wdrożenie tych zmian jest kontynuacja strategii LOT mającej na celu zwiększenie poziomu obsługi klienta. Jesteśmy przekonani, że każdy pasażer naszych linii, zarówno indywidualny jak i korporacyjny, w bezpośredni sposób odczuje wprowadzone udogodnienia. Zmiany będą kontynuowane w celu zaoferowania klientom nowych funkcjonalności zwiększających komfort obsługi. - mówi Tomasz Kochan, dyrektor Informatyki i Strategii IT

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.