Warsztaty "Turkey Workshop 2015" zakończone
Jak stworzyć atrakcyjny program lojalnościowy, jak uzyskać przewagę konkurencyjną dzięki rozwiązaniom do wsparcia sprzedaży oraz jakie korzyści gwarantuje platforma do elektronicznego zarządzania dokumentami? To tylko niektóre zagadnienia, jakie były poruszane podczas warsztatów „Turkey Workshop 2015”, zorganizowanych przez COMARCH dla lokalnych oraz międzynarodowych firm z branży FMCG, telekomunikacji oraz finansów, działających na rynku tureckim.
W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele Telecom, Shell, Ferrero, Pepsico, Metro, Kraft Foods, Danone, Nestle Waters a także Unilever Turkey oraz Turklish Airlines. Warsztaty poprowadzili pracownicy tureckiego oddziału COMARCH.
Podczas spotkania zostały zaprezentowane studia przypadków z wdrożeń zrealizowanych przez Comarch na całym świecie, a dodatkowo uczestnicy mieli okazję przetestować możliwości aplikacji mobilnej Comarch Workshop Turkey, przygotowanej przez Comarch Technology specjalnie na tegoroczne wydarzenie. Oprogramowanie umożliwia planowanie kalendarza oraz miejsc spotkań czy prezentacji.
Comarch jest obecny na rynku tureckim od 2005 r. Wspólnie z firmą partnerską Bizofis świadczy usługi elektronicznej wymiany danych (EDI). Z rozwiązań Comarch korzystają m.in.: turecki oddział Coca-Cola, Johnson&Johnson, GlaxoSmith czy Metro Group. Warsztaty Turkey Workshop 2015 miały na celu zaprezentowanie szerokiego portfolio produktów Comarch, głównie rozwiązań wspierających lojalność klientów oraz aplikacji w kanale mobilnym.
Warsztaty odbyły się 9 czerwca w budynku Uniwersytetu Koc Pera.