Comarch  przebudował i ulepszył  program Tudo Azul przy użyciu najnowszej wersji Comarch Loyalty Management 4.1.  Jest to kolejna już implementacja punktowego systemu lojalnościowego – wcześniej Comarch wdrożył podobny system w firmie JetBlue. Ścisła współpraca obu firm pozwoliła na precyzyjny transfer wszystkich dotychczasowych funkcjonalności systemu Tudo Azul oraz  jednoczesne wprowadzenie zmian i nowych rozwiązań.

Wprowadzone zmiany pozwolą Azul Airlines na lepsze zarządzanie systemem poprzez dokładniejsze monitorowanie wydajności programu i jego rezultatow. Nowy program pozwoli również na generowanie kompleksowych raportów efektywności oraz ułatwi wprowadzanie wszelkich zmian w portalu uczestników programu Tudo Azul dzięki użyciu systemu zarządzania treścią (CMS). Wszystkie nowe komponenty programu dadzą możliwość dokładnej analizy danych zgromadzonych przez program, które będą użyte do wprowadzenia zmian oraz usprawnień mających na celu zwiększenie satysfakcji klientów i ich lojalności.

Comarch wprowadził bardzo atrakcyjny i latwy do zrozumienia dla klientów Azul Airlines program polegający na zdobywaniu punktów w oparciu o cenę zakupionego biletu. Każdy nowy klient, który zapisze sie do programu Tudo Azul, dostaje kredyt w postaci 30 realow brazylijskich. Na konto klientów wpływają punkty warte 5% sumy, którą wydali na dany bilet lotniczy. Po zgromadzeniu  50 punktów  mogą ich użyć jako upust przy zakupie kolejnego biletu. Program nie narzuca żadnych ograniczeń dotyczących dat, jak również dostępnych miejsc w samolocie.

- Azul skorzystał z zalet świeżo udoskonalonego rozwiązania Comarch Loyalty Management dla linii lotniczych, które wyraźnie wyróżnia się na rynku dzięki elastyczności oraz innowacyjności  - mówi Darius Ner, prezes Comarch Inc. – Świadomość, że pomogliśmy firmie Azul Airlines i ich klientom w podwyższeniu wartości programu Tudo Azul, przyniosła nam ogromną satysfakcję.  Współpraca z Azul wskazuje również na dalszy rozwój oraz wzmocnienie pozycji firmy Comarch na szybko rozwijających się rynkach Ameryki Południowej.

Azul Airlines:

Azul Airlines to stosunkowo nowy, lecz szybko rozwijający sie gracz na brazylijskim rynku lotniczym. Firma  jest trzecią pod względem wielkości linią lotniczą w Brazylii, z ponad dziesięcioprocentowym udziałem w rynku. Posiada 54 samoloty, które wykonują ponad 400 lotów dziennie i obsługują połączenia do 47 miast. Od dnia rozpoczęcia  działania Azul Airlines obsłużył ponad 19 milionów klientów. Misją firmy jest stymulowanie rynku lotniczego i ożywiania ekonomii w Brazylii przy użyciu prostej formuły: połączenie niskich kosztow z wysokiej jakości usługami.

Więcej o rozwiązaniach dla branży travel na stronie www.crm4travel.com

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.