Comarch Business Intelligence

Dane rynkowe mówią, że rozwijające się firmy zwykle wytwarzają od 30 do 50% więcej danych każdego roku. Ich obsługa wymaga oczywiście odpowiedniej organizacji, pracowników, infrastruktury IT i oprogramowania oraz, co bardzo istotne w marketingu lojalnościowym, szczególna troska o zbieranie danych i ich przetwarzanie.

 

Odpowiedź na te wyzwania stanowi platforma Comarch Business Intelligence która przekształca surowe dane w wartościowe informacje i wiedzę niezbędną do prowadzenia biznesu w oparciu o realne informacje rynkowe. Nasze rozwiązanie wspiera zorientowane na klienta firmy, które chcą budować strategie lojalnościowe poprzez pogłębioną analizę dużej ilości zgromadzonych danych oraz dostarczać szczegółowy obraz wzorców zakupowych, wartości koszyka zakupowego, efektywności kampanii i ogólnych statystyk związanych z programem.

Business Intelligence - funkcjonalności

Funkcjonalności

  • intuicyjny, dostępny w przeglądarce, graficzny interfejs, z funkcją „przeciągnij i upuść”

  • responsive design (widok dostosowuje się do różnych aplikacji mobilnych, możliwość używania w wielu miejscach na świecie)

  • wiele rodzajów wizualizacji (grafy, wskaźniki trendów, mapy, tabele)

  • interaktywność (raporty, podsumowania, wykresy, tabele)

  • wysoka wydajność rozwiązania dzięki silnikowi in-memory

  • raporty ad-hoc

  • łatwość obsługi (również bez wiedzy informatycznej)

  • 100% dostęp z poziomu przeglądarki

Korzyści Business Intelligence

Korzyści

Dzięki platformie Comarch Business Intelligence firma może uzyskać wiele korzyści takich jak:

  • identyfikacja zachowań, potrzeb i opinii klienta → bardziej prawdopodobne utrzymanie klienta
  • identyfikacja zwyczajów zakupowych → zwiększona częstotliwość zakupów
  • identyfikacja kluczowych czynników zwiększających lojalność → podwyższenie efektywności programu
  • określenie stylu życia i preferencji konsumenta → dopasowane oferty, mailingi, nagrody, przywileje
  • identyfikacja najbardziej wartościowych klientów → zwiększona rentowność i oszczędności 
  • ocena kampanii marketingowych → zwiększony odsetek odpowiedzi
  • identyfikacja lojalnych klientów we wszystkich miejscach, gdzie spotykają się z marką → wiedza dotycząca klientów w różnych kontekstach

Nasi Klienci

  • BP Global

    BP Global

    Wdrożenie Comarch Loyalty Management w BP Global
  • JetBlue Airways

    JetBlue Airways

    Comarch Customer Engagement dla JetBlue Airways
  • S7 Airlines

    S7 Airlines

    Comarch Loyalty Management dla S7 Airlines
  • Heathrow Airport

    Heathrow Airport

    Comarch Loyalty Management dla Heathrow Airport
  • Enterprise Rent-a-Car

    Enterprise Rent-a-Car

    Comarch Loyalty Management dla Enterprise Rent-a-Car
    Wszystkie Case Studies

    Powiązane treści

    White Paper: Programy lojalnościowe B2B

    Wideo: Comarch Loyalty Management w Hudson’s Bay

    Comarch Loyalty Management w raporcie Gartnera

    Comarch zdobył nagrodę Loyalty Awards 2018

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.