Location Based Services

Platforma do bezpośredniej komunikacji w czasie rzeczywistym, za pośrednictwem aplikacji mobilnej i lokalizacji użytkownika.

  • Elastyczność
  • Geo-lokalizacja
  • Moduł B2P

Comarch Location Based Services to rozwiązanie, dzięki któremu każda firma może łatwo i skutecznie docierać do nowych i obecnych klientów we właściwym czasie i miejscu. Elastyczność platformy umożliwia samodzielną implementację lub rozszerzenie istniejącego oprogramowania CRM dowolnego rodzaju, np. Comarch Loyalty Management. Za każdym razem, gdy członek programu lojalnościowego fizycznie pojawi się w danym miejscu, nowy kanał komunikacyjny pozwoli na natychmiastowe dotarcie do jego urządzenia mobilnego.

Platforma odbiera dane o lokalizacji,  co pozwala zdefiniować nawet najbardziej zaawansowane reguły biznesowe dzięki łatwemu w obsłudze interfejsowi sieciowemu. Powiadomienia przekazywane są  telefonom komórkowym za pośrednictwem dedykowanej aplikacji mobilnej. Dane o lokalizacji są uzyskiwane z geolokalizacji, triangulacji Wi-Fi lub sygnałów Comarch Beacons, które sprawdzą się w pomieszczeniach, gdzie GPS jest zawodny.
Unikalny moduł B2P ułatwia wdrażanie partnerów biznesowych i zarządzanie wszystkimi podłączonymi urządzeniami, w tym Comarch Beacons. Ułatwia to tworzenie zaawansowanych scenariuszy biznesowych w celu zaangażowania klientów i wpływania na ich zachowanie podczas zakupów lub interakcji z marką.

Marketing zbliżeniowy

Dzięki aplikacji Comarch Location Based Services detaliści otrzymują cenne dane o klientach, którzy wchodzą do ich lokali z telefonami komórkowymi.

Aplikacja mobilna odbiera sygnały z beacona, usług geolokalizacyjnych lub Wi-Fi, dzięki czemu platforma rozpoznaje lokalizację klienta w czasie rzeczywistym i przesyła powiadomienia w ułamku sekundy. W treści mogą znaleźć się godziny otwarcia sklepu, nowe produkty, aktualne promocje czy indywidualne oferty (zniżka urodzinowa, preferencje, historia zakupów itd.).

Marketing zbliżeniowy dzięki beaconom

Nawigacja Wewnątrzbudynkowa

Dane o lokalizacji umożliwiają działanie aplikacji mobilnej – wewnętrznego systemu nawigacji. Korzystając z sygnałów z sieci beacon skonfigurowanej w sklepie i cyfrowej mapy galerii handlowej, klienci mogą łatwo znaleźć drogę do sklepu i interesującego ich produktu w odpowiedniej sekcji.

Aplikacja mobilna może dostarczyć klientowi wskazówki jak dotrzeć do konkretnych działów lub do miejsc takich jak kasa, winda, toalety, schody, przymierzalnia itp. Funkcja prowadzenia wewnątrz budynku jest również używana w połączeniu z marketingiem zbliżeniowym - klient jest prowadzony do sekcji sklepu, w której moze znaleźć określony produkt w promocji.

Nawigacja Wewnątrzbudynkowa

Nasi Klienci

    Wszystkie Case Studies

    Powiązane treści

    White Paper: Programy lojalnościowe B2B

    Wideo: Comarch Loyalty Management w Hudson’s Bay

    Comarch Loyalty Management w raporcie Gartnera

    Comarch zdobył nagrodę Loyalty Awards 2018

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.