Comarch Loyalty Management Cloud

Comarch Loyalty Management (CLM) Cloud to zaawansowana aplikacja lojalnościowa o budowie modułowej, która umożliwia firmom kompleksowe zarządzanie cyklem życia programu lojalnościowego. Aktualnie rozwiązanie to jest dostępne w modelu Cloud, w ramach subskrypcyjnego schematu płatności. Dzięki temu klienci Comarch mogą korzystać z wachlarza funkcjonalności aplikacji już po kilku tygodniach od momentu podpisania umowy, bez czasochłonnego procesu implementacji projektu. System CLM Cloud umożliwia tworzenie i realizację unikatowych programów, których celem budowanie zaangażowania klientów, zarządzanie zasadami uczestnictwa i metodami nagradzania, komunikację z klientami w poszczególnych kanałach i śledzenie ich efektywności.

  • WIARYGODNOŚĆ
  • SKALOWALNOŚĆ
  • ROZWIĄZANIE ALL-IN-ONE
  • DZIAŁANIE W CZASIE RZECZYWISTYM

Wiarygodność

Referencje Comarch zdobyte na całym świecie i kilkunastoletni rozwój aplikacji Comarch Loyalty Management spowodowały, że liczba naszych klientów stale rośnie. Wdrożenia u globalnych liderów rynkowych z branży paliwowej, turystycznej, handlowej, finansowej i innych potwierdzają dojrzałość systemu i możliwość realizacji programu lojalnościowego w dowolnej konfiguracji biznesowej. System wspomaga w czasie rzeczywistym m.in. zarządzanie rejestracją do programu i jego uczestnikami, segmentację, kampanie marketingowe, nagradzanie i wielokanałową komunikację, wykrywanie oszustw i raportowanie w ramach jednego narzędzia.

Skalowalność

Mimo dojrzałości systemu i szerokiego spektrum dostępnych funkcjonalności, założeniem oferty CLM Cloud jest cykliczne dostarczanie klientom jego aktualizacji funkcjonalnych, realizowanych zgodnie z roadmapą Comarch. System umożliwia konfigurację biznesową w odniesieniu do detalicznych aspektów realizacji programu lojalnościowego i integrację z zewnętrznymi systemami dzięki jego interfejsom. W razie konieczności dostosowania systemu do unikalnych wymagań naszych Klientów w trakcie rozwoju biznesu, w każdym momencie współpracy z Comarch możliwy jest, bez utraty jakichkolwiek danych i przerw w działaniu programu lojalnościowego, upgrade do wersji Enterprise.

Rozwiązanie All-In-One

Comarch Loyalty Management Cloud oferuje kompletny zestaw zaawansowanych funkcjonalności typowych dla rozwiązań Enterprise, przy zachowaniu optymalizacji kosztowej, opartej o miesięczne opłaty subskrypcyjne. Umożliwia uruchomienie programu lojalnościowego zapewniającego zorientowanie na customer experience, stałą kontrolę lifetime value uczestników programu oraz komunikację omni-channel zarówno w oparciu o wbudowane komponenty własne jak i za pośrednictwem zewnętrznych systemów, zintegrowanych z CLM Cloud. System obsługuje zarówno programy w modelu stand-alone, jak i multipartnerskim, zapewniając ich pełną rozliczalność (zarówno na poziome współpracy z partnerami jak i w kontekście uczestników programu lojalnościowego), realizację akcji cross-sellingowych i targetowanych promocji. 

Działanie w czasie rzeczywistym

Comarch Loyalty Management Cloud zapewnia wymianę danych z zewnętrznymi źródłami danych, takimi jak systemy kasowe, systemy EPR i CRM, BI i Data Warehouses, systemy billingowe czy systemy Gift Cards. Jednocześnie w oparciu o zintegrowane dane obsługuje w czasie rzeczywistym komunikację omni-channel, poprzez wybrane kanały komunikacyjne w oparciu o dynamicznie zmieniające się atrybuty klientów.

Wymierne korzyści dla Twojego biznesu

STABILNOŚĆ

  • Zaawansowane funkcjonalności
  • Budowa modułowa
  • Aktualizacje systemu w cenie usługi
  • Możliwość przejścia z modelu Cloud do Enterprise
  • Najwyższe standardy ochrony danych

NISKIE KOSZTY

  • Brak opłat licencyjnych
  • Brak kosztów wdrożenia
  • Zredukowane koszty utrzymania
  • Przejrzyste zasady naliczania opłat subskrypcyjnych
  • Koszty faktycznie wykorzystywanych elementów systemu

PROSTOTA

  • Prosty proces instalacji i konfiguracji
  • Dostępność za pośrednictwem przeglądarek internetowych
  • Dostęp do usług Comarch Managed Services
  • Interfejsy umożliwiające łatwą integrację z systemami zewnętrznymi

Oferta

Pełne spektrum możliwości przy zachowaniu efektywności kosztowej. Najlepiej wiesz, czego potrzebuje Twoja firma. Dostosuj funkcjonalność rozwiązania poprzez wybór odpowiednich elementów oferty

  • Podstawowe funkcjonalności
  • Rozszerzony zakres funkcjonalny
  • Usługi Wspomagające
Dostęp do zaawansowanej funkcjonalności systemu Comarch Loyalty Management przez Internet, w trybie 24/7, w zakresie umożliwiającym uruchomienie wielokanałowego, zaawansowanego programu lojalnościowego dzięki:

Aplikacji Business Administration (BA)

modułowi obsługującemu funkcje niezbędne do konfiguracji systemu, a także funkcje operacyjne, dedykowane dla administratorów i użytkowników biznesowych

Aplikacji Contact Center (CC)

Modułowi zapewniającemu dostęp do pełnego profilu uczestników programu lojalnościowego, mającemu na celu usprawnienie działania procesów związanych z obsługą uczestników programu, umożliwienie zarządzania ich kontami i komunikacją

Zestaw interfejsów

Zestawowi interfejsów, które umożliwiają integrację z aplikacjami zewnętrznymi, obejmującemu dostęp do REST API oraz interfejsu plikowego

    Dostęp do rozszerzonego zakresu funkcjonalnego w oparciu o dodatkowe moduły:

    Member Mobile Application

    AplikacjA mobilna dostępna dla systemów operacyjnych iOS i Android, umożliwiającą uczestnikom dostęp do informacji o szczegółach programu za pośrednictwem kanału mobilnego

    Member Web Portal

    Strona internetowa, która umożliwia uczestnikom programu dostęp do informacji o jego szczegółach za pośrednictwem Internetu

      Operatorom programów lojalnościowych oferta Comarch Loyalty Management Cloud zapewnia  szybką konfiguracje systemu w oparciu o założenia wybranej strategii w obszarze customer experience, nagradzania, komunikacji, segmentacji i obsługi uczestników oraz uruchomienie programu w wybranych kanałach komunikacyjnych

      Dostęp do specjalistów

      Dostęp do specjalistów Comarch w trakcie konfiguracji biznesowej systemu. Comarch Loyalty Management jest zasilany odpowiednimi danymi i sparametryzowany, aby mógł w pełni odzwierciedlać założenia programu

      Szkolenia

      Szkolenia prowadzone przez specjalistów Comarch gwarantują dostarczenie szczegółowych instrukcji dotyczących zasad działania systemu, a także praktycznych przykładów jego wykorzystania

      Usługi wsparcia technicznego

      Usługi wsparcia technicznego świadczone w trybie 24/7. W ramach usług wsparcia technicznego Comarch gwarantuje cykliczne aktualizacje Comarch Loyalty Management Cloud w taki sposób, aby zapewnić Klientom stały dostęp do najnowszych funkcjonalności i ulepszeń systemu

      Dokumentacja systemu

      Dokumentacja systemu, zawierająca niezbędne do korzystania z niego dokumenty w postaci elektronicznej, szczegółowo opisujące zarówno aspekty funkcjonalne, jak i interfejsy umożliwiające bezproblemową integrację z aplikacjami zewnętrznymi

      Managed Services

      Zapewniają stałe wsparcie w procesach zarządzania systemem. Trzy opcjonalne pakiety usług, w ramach których ustalono limity ilościowe konfiguracji poszczególnych elementów systemu, gwarantują wybór oferty najlepiej dopasowanej do faktycznych potrzeb

      Integracja

      Integracja z aplikacjami zewnętrznymi - obsługiwana przez Comarch lub certyfikowanych partnerów Comarch

        Od wykorzystania potencjału Comarch Loyalty Management Cloud dzieli cię tylko kilka kroków!

        Decyzja

        System Comarch Loyalty Management jest doceniany przez wielu klientów Comarch, którzy nieustannie inspirują naszych specjalistów do dostosowywania i ulepszania funkcjonalności rozwiązania, w celu sprostania zmieniającym się potrzebom biznesowym. Dostępność systemu CLM również w modelu Cloud pozwala na wykorzystanie jego zalet w modelu subskrypcyjnym, bez konieczności ponoszenia opłat licencyjnych i oczekiwania na zakończenie procesu wdrożenia. Od chwili podjęcia decyzji do chwili uruchomienia programu lojalnościowego w oparciu o Comarch Loyalty Management Cloud dzielą Cię tylko tygodnie.

        Konfiguracja

        Comarch zawsze wspomaga klientów w procesie konfiguracji systemu, tak kluczowym dla powodzenia programu lojalnościowego. Nasi najbardziej doświadczeni specjaliści w pierwszej kolejności uczą, jak posługiwać się systemem, a następnie parametryzują go zgodnie z obraną przez klienta strategią realizacji programu. Zapewniamy, że dzięki takiemu podejściu praca z  Comarch Loyalty Management będzie maksymalnie komfortowa. Aby zapewnić możliwość dodarcia do uczestników programu wszystkimi kanałami komunikacyjnymi,  oferta Comarch gwarantuje możliwość integracji z  systemami naszych klientów.

         

        Możliwości

        Korzystanie z szerokich możliwości funkcjonalnych i zaawansowanych mechanizmów Comarch Loyalty Management jeszcze nigdy nie było tak łatwe do skonfigurowania. Dzięki temu zmiana ustawień procesów takich jak rejestracja, naliczanie punktów, odbiór nagród, obsługa uczestników programu, zarządzanie reklamacjami i raportowanie będzie możliwa do wykonania przez użytkowników biznesowych w każdym momencie trwania programu.

        Wsparcie w implementacji programu lojalnościowego

        Specjaliści Comarch zawsze dostępni dla Ciebie i Twoich pracowników, aby zapewnić szkolenia i dostosowanie CLM Cloud do bieżących potrzeb.

        Codzienna praca marketerów związana z realizacją programu lojalnościowego stanowi spore wyzwanie. W celu optymalizacji ilości zasobów, jakie nasi klienci powinni przeznaczyć na stałe, operacyjne zadania związane z konfiguracją systemu, specjaliści Comarch przygotowali następującą ofertę:

        • Wstępna konfiguracja biznesowa systemu
        • Aktualizacja Systemu
        • Managed Services
        • Wstępna konfiguracja biznesowa systemu jest wykonywana przez specjalistów  Comarch jednorazowo i polega na dostosowaniu systemu Comarch Loyalty Management Cloud do założeń programu lojalnościowego przed jego uruchomieniem
        • Specjaliści Comarch współpracują z klientem w następujących etapach:
        Przeprowadzenie analizy wymagań biznesowych i konfiguracyjnych w celu zidentyfikowania wymagań klienta
        Analiza i opisanie głównych aspektów realizacji procesów takich jak rejestracja, naliczanie punktów, odbiór nagród, obsługa uczestników programu, zarządzanie reklamacjami i raportowanie
        Zdefiniowanie elementów konfiguracyjnych w oparciu o proste szablony wypełniane przy użyciu języka biznesowego
        Ostateczna konfiguracja systemu, po uprzednim przetestowaniu i zatwierdzeniu przez klienta
        Uruchomienie systemu
        • Kolejne wersje systemu opracowywane są w oparciu o roadmapę, która jest wynikiem ciągłej analizy potrzeb naszych Klientów. Zakres funkcjonalny CLM Cloud jest cyklicznie aktualizowany, a aktualizacje systemu objęte są opłata subskrypcyjną. Zatem im dłuższa współpraca z Klientem, tym bogatsza funkcjonalność wykorzystywanego systemu
        • Instalacja aktualizacji systemu nie spowoduje utraty żadnych zgromadzonych w Comarch Loyalty Management Cloud danych i przeprowadzana jest przez Comarch w taki sposób, aby nie zakłócać bieżącej pracy
        • Gwarancja wstecznej zgodności systemu i kompatybilności API, zapewniające brak zakłóceń w pracy aplikacji zintegrowanych z systemem
        • Usługi Managed Services polegające na stałym wsparciu Klienta w procesach zarządzania systemem przez Comarch Program Managera
        • Usługi Managed Services świadczone są przez Comarch w ustalonym z Klientem wymiarze, na tyle długo, aby zapewnić maksymalnie komfortowe warunki realizacji programu lojalnościowego z wykorzystaniem systemu Comarch Loyalty Management Cloud
        • Zakres świadczenia usług Managed Services dostosowany jest do rzeczywistych potrzeb Klienta, w oparciu o trzy opcjonalne pakiety, w ramach których zostały określone limity ilościowe konfiguracji poszczególnych elementów systemu oraz limity ilości dni przeznaczonych na świadczenie Managed Services w trakcie miesiąca kalendarzowego
        • Opłaty za świadczenie usług Manged Services naliczane są w trybie miesięcznym, w zależności od wybranego przez klienta wariantu

        Wersje Comarch Loyalty Management

        CLM EnterpriseCLM Cloud
        Dla dużych firm, których koncepcja programu lojalnościowego wymaga dostosowania systemu do specyficznej strategiiDla firm, które chcą korzystać z zaawansowanej technologii CLM w krótkim czasie, w oparciu o model subskrypcyjny
        Model dostarczenia
        SaaSXV
        Projekt implementacyjny + licencjaVX
        Moduły systemu
        Business AdministrationVV
        Moduł Contact CenterVV
        Moduł Member Web PortalVV
        Moduł Member Mobile ApplicationVV
        Business to PartnerVX
        Moduł LogistycznyVX
        In Store-AppVX
        Model programu lojalnościowego
        Stand aloneVV
        MultipartnerVV
        MultiprogramVX
        Interfejsy systemu
        Rest APIVV
        Interfejs plikowyVV
        Moduł Data HubVV
        Aktualizacje Systemu
        Bezpłatne Minor ReleasesXV
        KastomizacjaVX

        Nasi Klienci

        • BP Global

          BP Global

          Wdrożenie Comarch Loyalty Management w BP Global
        • JetBlue Airways

          JetBlue Airways

          Comarch Customer Engagement dla JetBlue Airways
        • S7 Airlines

          S7 Airlines

          Comarch Loyalty Management dla S7 Airlines
        • Heathrow Airport

          Heathrow Airport

          Comarch Loyalty Management dla Heathrow Airport
        • Enterprise Rent-a-Car

          Enterprise Rent-a-Car

          Comarch Loyalty Management dla Enterprise Rent-a-Car
          Wszystkie Case Studies

          Powiązane treści

          White Paper: Programy lojalnościowe B2B

          Wideo: Comarch Loyalty Management w Hudson’s Bay

          Comarch Loyalty Management w raporcie Gartnera

          Comarch zdobył nagrodę Loyalty Awards 2018

          Skontaktuj się z ekspertem Comarch

          Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.