Comarch Loyalty Management Mobile Application

Dzięki Comarch Loyalty Management Mobile Application można zarejestrować, zidentyfikować, nagradzać i angażować klientów poprzez spersonalizowane oferty prezentowane w czasie rzeczywistym, w dowolnym miejscu i czasie przy minimalnym wysiłku i optymalnych kosztach.

 

Aplikacja ułatwia klientom korzystanie z kont lojalnościowych, a także otrzymywanie informacji o aktualnych promocjach oraz dostęp do ekskluzywnych ofert i kuponów. Umożliwia również zbieranie bardziej szczegółowych danych o klientach i ich wzorcach zakupowych.

Aplikacja lojalnościowa

Zaproś swoich klientów do środka i z pomocą beaconów pokaż im swoje najnowsze oferty i promocje 

 

Aplikacja mobilna Comarch Loyalty Management razem z opartym na technologii mikrolokalizacji rozwiązaniem Comarch Beacon otwiera zupełnie nowe możliwości dla tworzenia komunikatów dopasowanych do użytkownika i spersonalizowanych ofert przeznaczonych dla członków twojego programu lojalnościowego.

Mobilna aplikacja zintegrowana z beaconami:

  • zachęć klientów do odwiedzenia sklepu, restauracji lub kawiarni wysyłając im promocje i dopasowane indywidualnie oferty gdy tylko przechodzą obok 
  • zaprezentuj szczegółowe informacje dotyczące produktów na półkach bezpośrednio na ekranie smartfona użytkownika 
  • prześlij dopasowaną promocję na podstawie wiedzy o aktualnej lokalizacji klienta – w środku sklepu aplikacja mobilna wyśle powiadamianie kiedy przejdą w okolicach określonej półki lub punktu. 
  • przywitaj swoich klientów lub wyślij im powiadomienie albo mały prezent za samo odwiedzenie sklepu, restauracji lub kawiarni, nawet gdy nie dokonali żadnego zakupu,
  • przekaż obsłudze informację na temat każdego klienta który wchodzi do sklepu. 

Comarch produkuje także nadajniki w technologii beacon, co pozwala nam dostarczyć klientom dedykowane aplikacje mobilne oparte na mikrolokalizacji bez konieczności współpracy z zewnętrznym partnerem.

Beacon

Funkcjonalności

Comarch Loyalty Management Mobile Application pomoże Twoim klientom w łatwym dokonywaniu zakupów i pozwoli im na: 

  • szybką rejestrację w programie
  • korzystanie z wirtualnej karty jako identyfikatora w programie
  • otrzymywanie ofert i rabatów dostępnych tylko poprzez aplikację
  • przeglądanie katalogu i zamawianie nagród
  • dzielenie się opiniami i ocenę nagród
  • tworzenie własnej listy życzeń zawierającej pożądane nagrody
  • lokalizowanie najbliższego sklepu, dostęp do informacji o danej lokalizacji
  • wyszukiwanie ekskluzywnych ofert dostępnych w najbliższym sklepie lub u wybranego partnera
  • automatyczne meldowanie się na Facebooku lub dzielenie się informacjami na temat wymiany punktów na nagrody oraz otrzymywanie dodatkowych punktów za pośrednictwem mediów społecznościowych
  • zarządzanie kontem w programie i weryfikację aktualnego stanu punktów
  • przeglądanie historii wszystkich transakcji
  • sprawdzenie własnych statystyk
  • wypełnianie ankiet w zamian za punkty bonusowe

 

Comarch Loyalty Management Mobile Application jest obecnie dostępna na urządzeniach działających pod kontrolą systemów iOS i Android

Aplikacja lojalnościowa na telefon

Nasi Klienci

    Wszystkie Case Studies

    Powiązane treści

    White Paper: Programy lojalnościowe B2B

    Wideo: Comarch Loyalty Management w Hudson’s Bay

    Comarch Loyalty Management w raporcie Gartnera

    Comarch zdobył nagrodę Loyalty Awards 2018

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.