iFIN24 – spółka zależna Comarch – nastawia się na szeroką współpracę z bankami i instytucjami finansowymi. Jej celem jest realizacja długofalowych projektów zorientowanych na klientów z segmentu B2C oraz B2B.
Na temat nowego produktu Comarch dedykowanego korporacjom wypowiada się Bartosz Kozakowski –Business Development Manager w Centrum Rozwoju Biznesu sektora Finanse Bankowość i Ubezpieczenia.
Nowa aplikacja Comarch Contact Center przeznaczona do obsługi klienta korporacyjnego spotkała się z uznaniem ekspertów sektora finansowego i zdobywa kolejnych klientów.
System informatyczny Comarch Credit Process Management do zarządzania sprzedażą i obsługą procesów kredytowych dostosowany jest do nowych wymagań bankowych zarówno ze strony departamentu ryzyka, jak również departamentu biznesu.
Comarch SA w konsorcjum z PricewaterhouseCoopers Polska podpisał w dniu 07.04.2009r. umowę ramową z Centrum Projektów Informatycznych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Comarch SA w konsorcjum z PricewaterhouseCoopers Polska podpisał w dniu 07.04.2009r. umowę ramową z Centrum Projektów Informatycznych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.Przedmiotem umowy jest świadczenie usług doradczych i konsultingowych dla
2 kwietnia 2009 na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie odbyło się szkolenie „OPT!MALNY START”, organizowane w ramach Festiwalu Przedsiębiorczości BOSS.
Zartmet jest kolejną firmą z branży budowlanej, która zdecydowała się na zakup systemu wspierającego zarządzanie Comarch CDN XL.
Firma Emergency Medical System Poland Sp. z o.o., importer oraz producent specjalistycznego sprzętu medycznego, podpisała umowę z Comarch SA na zakup i wdrożenie systemu klasy ERP – CDN XL.
Sukcesem zakończyło się wdrożenie systemu Comarch Loyalty Management w firmie Bayer CropScience, będącej liderem rynku w zakresie ochrony roślin, biotechnologii i higieny sanitarnej.
Comarch Contact Center to kolejna aplikacja Comarch, która została wybrana przez Alior Bank.
Czy opłaca się wdrażać system CRM w czasie problemów gospodarczych? Część firm rezygnuje z wdrażania rozwiązań tego typu, inne intensywnie zastanawiają się nad ich wprowadzeniem. Artykuł o obecnej sytuacji na rynku systemów informatycznych klasy CRM opublikował magazyn CIO.
Skontaktuj się z Biurem Komunikacji Korporacyjnej Comarch.Skontaktuj się z nami