Wydarzenia

04 Października Warszawa

Comarch weźmie udział w konferencji Sales Performance

Forum Sales Performance to doroczne spotkanie szefów działów sprzedaży największych firm w Polsce, którzy na podstawie dotychczasowych wniosków oraz aktualnej sytuacji ekonomicznej poddają ciągłej weryfikacji i ocenie swoje strategie sprzedażowe.

11 Kwietnia Warszawa
Warszaty sprzedażowe SFA

Warsztaty Comarch SFA „Sprzedaż to taka gra, gdzie jest wielu zawodników, a na końcu wygrywają Ci którzy mają właściwe dane”

Warsztaty Comarch SFA „Sprzedaż to taka gra, gdzie jest wielu zawodników, a na końcu wygrywają Ci którzy mają właściwe dane” odbędą się w dniu 11 kwietnia w Warszawie na Stadionie Narodowym, miejscu szczególnym dla fanów piłki nożnej, ale nie tylko.

29 Marca Warszawa

Comarch prezentuje rozwiązania SFA na Poland&CEE Retail Summit

Poland & CEE Retail Summit to jedno z najważniejszych wydarzeń skierowanych do menadżerów z firm z sektora handlowego i FMCG oraz dostawców usług technologicznych.

30 Listopada Singapur

Comarch na temat wpływu IoT na domy, miasta i przemysł

Smart City Summit to dwudniowa konferencja i targi obejmujące swoim zakresem tematycznym ekosystem Internetu Rzeczy (IoT) i jego wpływ na e-społeczeństwo.

15 Listopada Dubaj

Customer Show Middle East

Customer Show Middle East, który odbędzie się między 15 a 16 listopada w The Address Hotel w Dubaju połączy najbardziej inspirujących i dynamicznych przedstawicieli branży lojalnościowej.

25 Października Dubaj

Dubaj: Comarch o Smart City oraz lojalności konsumentów w handlu i na rynku usług finansowych

Warsztat Comarch Loyalty Solutions for Retail and Financial Services odbędzie się w dniu 25 października w Emirates Golf Club w Dubaju.

25 Października Toronto
Mega Event

Rozwiązania Comarch dla branży lotniczej prezentowane w Toronto podczas tegorocznego Mega Event

“Loyalty, Ancillary Revenue & Travel Co-Brand Cards” – siódmy Mega Event odbędzie się w tym roku w Toronto.

21 Października Parma

Comarch sponsorem XVI Loyalty Conference „Loyalty Disruption: Emotion, Big Data & New Players”

Uniwersytet w Parmie 21 października organizuje coroczną konferencję dotyczącą tematyki lojalności.