Comarch podpisał umowę ze Starostwem Powiatowym w Inowrocławiu na zakup systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w chmurze. Jest to pierwsza Jednostka Samorządu Terytorialnego, która zdecydowała się na uruchomienie systemu EZD w prywatnej chmurze Comarch. Dzięki kompleksowej cyfryzacji dokumentów, pracownicy urzędu zwiększą efektywność przetwarzania danych w ramach obsługi spraw obywateli.

Umowa między Comarch, a Starostwem Powiatowym w Inowrocławiu została podpisana 13.12.2021 roku, a wdrożenie systemu ma zostać zrealizowane w ciągu jednego roku. Wartość umowy wynosi 108 800,00 netto.

Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją w chmurze

System został już udostępniony Starostwu Powiatowemu, a w chwili obecnej prowadzone są szkolenia z jego kluczowych funkcjonalności. Łącznie 180 pracowników korzysta już z obiegu kancelaryjnego Comarch EZD, który jest wspierany dedykowanymi procesami BPMN. Klient nie tylko otrzymał dojrzałe rozwiązanie klasy Workflow, ale także możliwość samodzielnej konfiguracji procesów oraz rejestrów dedykowanych. Dzięki dostarczonym narzędziom edycyjnym, dostępnym z poziomu przeglądarki internetowej, administratorzy mogą samodzielnie modelować procesy, dostosowując system do własnych potrzeb.

Comarch EZD

Jest to kompleksowy system do elektronicznego zarządzania dokumentacją, które usprawnia i przyspiesza obieg dokumentów w administracji publicznej oraz państwowych instytucjach, a w tym Instytutach Badawczych. Dzięki digitalizacji wewnętrznych procesów, pozwala na standaryzację czynności związanych z obsługą spraw, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo danych jak i zgodność z aktualnymi przepisami prawa. Co najważniejsze, dzięki modułowej budowie Comarch EZD jest elastyczny i może być dostosowany do potrzeb konkretnej organizacji.