System do Elektronicznego Obiegu Dokumentów

Co to jest EZD?

System do elektronicznego zarządzania dokumentacją Comarch EZD to kompleksowe rozwiązanie, które przyspiesza obieg dokumentów w firmie państwowej i ułatwia prowadzenie nowoczesnej administracji. Pozwala on na efektywną organizację pracy. Daje dostęp do aktualnych informacji i ujednolica procesy wewnętrzne przy zachowaniu zgodności z obowiązującymi przepisami i zapewnia bezpieczeństwo danych.
Co to jest EZD?

Zalety rozwiązania

Dzięki budowie modułowej nasz elektroniczny system obiegu dokumentów jest elastyczny i daje możliwość dopasowania do aktualnych potrzeb oraz dalszej rozbudowy. Jego charakterystyka sprawia, że bez trudu dostosujemy go do wymagań konkretnej jednostki. Poniżej odpowiadamy szczegółowo na pytania, co to jest elektroniczny obieg dokumentów oraz omawiamy jego największe zalety (do czego służy i gdzie na co dzień znajduje swoje zastosowanie).

System EZD - wsparcie technologiczne

Zastosowanie

  • Edukacja
  • Administracja publiczna
  • Utilities

Elektroniczny program do zarządzania dokumentami znacząco przyspiesza realizację procesów wewnętrznych dzięki prostemu dostępowi do wyników pracy innych, a tym samym do źródeł, z których czerpiemy informacje potrzebne przy wykonywaniu zadań.

System może służyć również do usprawnienia komunikacji z kontrahentami, innymi współpracującymi placówkami naukowo-badawczymi oraz studentami. Comarch EZD stanowi więc nie tylko usprawnienie pracy dziekanatu, ale również obsługi całości korespondencji przychodzącej i wychodzącej z uczelni.

Comarch EZD

Różnice w procesach

Rodzaj prowadzonych zadań zależy od skali działań urzędu i jego kompetencji. Warto zwrócić uwagę na to, czy mamy do czynienia z administracją centralną czy samorządową. Priorytetem każdego urzędu powinien być wybór właściwej platformy, która zapewni najbardziej optymalny sposób obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie. Istotna jest elastyczność przetwarzania dokumentów oraz ich sprawny przepływ. Naszą odpowiedzią na te potrzeby jest Comarch EZD - system do elektronicznego obiegu dokumentów w urzędzie, np. w gminie.
Elektroniczny obieg dokumentów w urzędzie

Administracja publiczna składa się z wielu struktur organizacyjnych, których działanie opiera się na wymianie dokumentów i stosowaniu się do procedur. Sposób (elektroniczny lub tradycyjny) zarządzania dokumentacją w jednostkach ma zasadniczy wpływ na efektywność realizacji zadań, a tym samym na jakość obsługi obywateli. Nie ma możliwości zaprojektowania jednego, sztywnego systemu do obiegu dokumentów dla wszystkich instytucji publicznych.

Elektroniczny obieg dokumentów w firmie

Dynamika zmian w sektorze przedsiębiorstw użyteczności publicznej oraz rosnące wymagania klientów odnośnie jakości obsługi wpływają na procesy biznesowe. Aby spełnić te wymogi, należy wdrożyć efektywny system (program) do zarządzania dokumentami w firmie publicznej. Wykorzystanie systemu Comarch EZD skutkuje skróceniem czasu obsługi, oszczędnościami związanymi ze zmniejszeniem zużycia materiałów biurowych oraz przyspieszeniem czasu realizacji zadań. Dzięki elektronicznej aplikacji do wymiany dokumentów usprawnione zostają procesy komunikacyjne, a pismo przesyłane obiegiem szybciej i celniej trafia do zainteresowanych.

eod- elektroniczny obieg dokumentów w firmie

Przeczytaj więcej

Skontaktuj się z ekspertem Comarch


Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.



Przejdź do formularza