Mobilna inwentaryzacja środków trwałych

Inwentaryzacja środków trwałych to jedno z ważniejszych zadań, stanowiące kontrolę i identyfikację majątku/środków trwałych w organizacji. Przeprowadza się ją na koniec roku obrotowego. Czynność ta nie musi być obarczona wysiłkiem i pomyłkami – dzięki mobilnej aplikacji możliwe jest dokonanie inwentaryzacji bez zbędnych przeszkód i trudności jakie mogło powodować ręczne wprowadzanie danych na temat środków trwałych.

Mobilna aplikacja Egeria Inwentaryzacja to rozwiązanie przeznaczone do inwentaryzacji środków trwałych i wyposażenia przy użyciu przenośnego urządzenia z systemem Android w wersji 4.1 lub wyższej. Nasza aplikacja mobilna umożliwia skanowanie kodów kreskowych dedykowanym czytnikiem (rekomendowane urządzenie CipherLab RS31) bądź telefonem z systemem Android.

Aplikacja umożliwia zbieranie informacji na temat pozycji inwentarzowych, wystawianie wniosków w przypadku zauważonych niezgodności oraz pełną komunikację z systemem Comarch ERP Egeria.

W jaki sposób przeprowadza się inwentaryzację?

Proces inwentaryzacji jest obsługiwany od momentu zalogowania się do aplikacji i umożliwia: