Comarch Loyalty Breakfast zakończone sukcesem
8 stycznia belgijski oddział Comarch zorganizował pierwsze w krajach Beneluxu spotkanie z cyklu „Loyalty Breakfast”. Podczas wykładów i prezentacji, zaproszeni goście – specjaliści z obszaru CRM & Marketing z całego regionu mieli okazję zapoznać się z najnowszymi i nadchodzącymi trendami w branży lojalnościowi a także dostali mnóstwo praktycznych wskazówek, na temat tego, jak powinna wyglądać lojalność w wersji 3.0.
Zebranych gości powitał Wojciech Pawlus, Country Manager w Belgii. Następnie Bruno Carpreau, dyrektor Loyalty Management w Brussels Airlines zaprezentował nowy program lojalnościowy dla pasażerów, którzy nie podróżują zbyt często –„The Loop”, czyli projekt który został opracowany we współpracy z Comarch. Innowacyjny i dostosowany do potrzeb klientów Brussels Airlines program lojalnościowy gromadzi i analizuje dane demograficzne dotyczące klientów oraz transakcje przez nich dokonywane. Na podstawie tych analiz, Brussels Airlines będą mogły przygotować program marketingowy dostosowany do potrzeb pasażerów. Po rundzie pytań ze strony zgromadzonych gości pracownicy Comarch opowiedzieli jak zbudować i zrealizować skuteczną strategię wielokanałową z zakresu CRM & Marketing, jak Internet Reczy zrewolucjonizował obsługę klienta w handlu oraz podzielili się wiedzą z zakresu grywalizacji, odpowiadając na pytanie o to, czy jest ona tylko tymczasową modą czy też fundamentem nowoczesnych strategii lojalnościowych. Na zakończenie zostały zaprezentowane lojalnościowe aplikacje w wersji 3.0 dla różnych branż. Wydarzenie było również okazją do wymiany doświadczeń i poglądów między uczestnikami oraz pracownikami Comarch.
– Na nasze pierwsze brukselskie śniadanie biznesowe poświęcone tematyce lojalności udało się nam zaprosić specjalistów z dziedziny marketing, lojalność oraz BI z całego regionu Beneluksu. Ta nowa forma spotkań z klientami okazała się bardzo skuteczne, ponieważ daje możliwość swobobnej dystkusji i wymiany wiedzy. Zwłaszcza Case Study, które zaprezentował nasz klient – linie lotnicze Brussels Airlines został wysoko oceniony przez publiczność. Dzięki temu spotkaniu Comarch zaprezentował się jako globalnym, lokalnym a przede wszystkim bardzo prężny dostawca oprogramowania. Do kolejnej udanej imprezy Comarch Beneluksu! – podsumowuje Joanna Gaweda, CRM & Marketing Consulting Director.
Podczas „Loyalty Breakfast” odbyła się również konferencja prasowa. Było to pierwsze tego typu wydarzenie w krajach Beneluksu, które dało możliwość spotkania się z lokalnymi dziennikarzami. W konferencji wzięli udział przedstawiciele mediów z Belgii, Holandii i Luksemburga m.in.: De Tijd, Datanews, Le Soir, ZDNet / Smartbiz i CXO Magazine. Po konferencji prasowej, De Tijd napisał, że Comarch jest niezwykle aktywny w Europie Zachodniej i określił go mianem polskiego SAP, który – w opinii pisma – jest jednak jeszcze bardziej elastyczny i dynamicznie rozwija się w Belgii.
Więcej lokalnych wydarzeń wpisujących się w model śniadania biznesowego odbędzie się na przestrzeni całego 2016 roku. Następną jest śniadanie pod hasłem Comarch Wealth Management zaplanowane na 14-15 kwietnia w Brukseli i Luksemburgu. Aby uzyskać więcej informacji na temat organizowania tego typu imprez, prosimy o kontakt z Julie Kowalski (julie.kowalski@comarch.com).