Zapraszamy do zapoznania się z nowymi case studies dotyczącymi wdrożeń systemu Comarch Loyalty Management w firmach  Leroy Merlin Polska i sieci stacji paliw OKKO na Ukrainie.          .

Dzięki ich lekturze można uzyskać informacje m.in. jaka była sytuacja w firmach przed wdrożeniem systemu i co skłoniło firmy do wprowadzenia tego rozwiązania, jak funkcjonuje program lojalnościowy, jak wyglądał proces wdrożenia, jakie moduły systemu zostały zaimplementowane  oraz  jakie korzyści przynosi Klientowi Comarch Loyalty Management.  Szczegóły techniczne i biznesowe są uzupełnione wypowiedziami ze strony Klientów.

Pliki są do pobrania w dziale Centrum Wiedzy:

Więcej:

Zarządzanie Lojalnością

Radosław Zep
Product Manager Loyalty Solutions

Comarch

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.