Comarch został Partnerem VII edycji Międzynarodowego Forum „Lojalny Klient – jak go uruchomić?”, które odbędzie się w dniach 12-13 października 2011 w Kijowie. W wydarzeniu weźmie udział ok. 200 uczestników z Ukrainy, Rosji, Białorusi i Kazachstanu. Konferencja zgromadzi doświadczonych specjalistów i przedstawicieli wiodących firm z takich branż jak: telekomunikacja, Retail&FMCG, IT, bankowość i ubezpieczenia, turystyka, HoReCa. Agenda forum obejmuje analizę wdrożeń, dyskusje panelowe, prezentację najnowszych trendów i strategii w programach lojalnościowych oraz technologii i innowacyjnych koncepcji w zarządzaniu relacjami z klientem.

 

Głównymi tematami konferencji w Kijowie w tym roku będą m.in.:

  • Czy warto zachować stary program rabatowy i ile firma na tym traci? Wskazówki, jak sprawnie przeprowadzić przebudowę przestarzałego programu lojalnościowego.
  • Nowe miejsce programu lojalnościowego w strategii firmy. Jak prawidłowo stawiać cele programu i oceniać efektywność działań marketingowych?
  • Jak można tworzyć specjalne działania dla wąskich segmentów klientów w ramach programu lojalnościowego?
  • Jak zachować równowagę pomiędzy działaniami skierowanymi na utrzymanie istniejących klientów, a potrzebą aktywnego zwiększenia wielkości sprzedaży?

Comarch, jako Partner wydarzenia, weźmie aktywny udział w panelu „Wywiad z ekspertem”, który odbędzie się w pierwszym dniu konferencji. Na pytania uczestników będzie odpowiadała specjalista Comarch – Joanna Gawęda, business solution manager Loyalty & Marketing Solutions.

Comarch od wielu lat aktywnie uczestniczy w kształtowaniu trendów w programach lojalnościowych i tworzeniu narzędzi, które wspierają działania marketingowe i wpływają na kształt programów m.in. w Rosji i na Ukrainie. Firma jest wiodącym w świecie dostawcą rozwiązań IT, która umożliwiają wdrożenie skutecznych i wyjątkowych programów lojalnościowych o różnej skali. W ofercie firmy znajduje się Comarch Enterprise Marketing Management, kompleksowa platforma, która obsługuje pełny zakres działań marketingowych: od planowania strategicznego, kompleksowego zarządzania programem lojalnościowym, analizy danych klienta, do wykonania wielokanałowych kampanii marketingowych.

Comarch Loyalty Management, rozwiązanie należące do platformy CEMM, jest klasyfikowane jako jeden z najbardziej zaawansowanych systemów lojalnościowych na świecie, wykorzystywany w takich branżach jak: handel detaliczny i FMCG, stacje benzynowe, sieci aptek, linie lotnicze, operatorzy telekomunikacyjni oraz sektor bankowy. Comarch Loyalty Management został wdrożony u ponad 30 klientów w Europie i Stanach Zjednoczonych, są to m.in. BP, X5 Retail Group, multi-partnerski program Malina, OKKO, S7 Airlines i inni.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.