Comarch zdobył nagrodę Loyalty Awards 2018

Nagrody Loyalty 2018Wielki sukces Comarch! Podczas globalnej konferencji lojalnościowe dla branży travel - The 10th Annual Loyalty Conference & Awards w Bangkoku zdobyliśmy główną nagrodę w kategorii Best Supplier Initiative. Wyróżnione zostało rozwiązanie Comarch Social Mining. 

 

Proces wyboru zwycięzców przebiegał dwuetapowo. Najpierw komisja złożona z ekspertów z branży lotniczej z firm Finnair, Jet Airwyas, Global Flight oraz Catchit Loyalty oceniała wszystkie zgłoszone rozwiązania w pięciu kategoriach:

  • Best Marketing Campaign
  • Best Use of Technology
  • Best Loyalty Partnership
  • Excellence in Management
  • Best Supplier Initiative

Comarch Social Mining startował w kategorii przeznaczonej dla dostawców, która wymagała przedstawienia najciekawszej inicjatywy podjętej przez firmę w roku poprzednim.

Po zawężeniu listy do trzech finalistów, każdy z nich miał możliwość zaprezentowania swojej inicjatywy przed publicznością zebraną na konferencji. Podczas prezentacji należało przekonać uczestników do swojego rozwiązania, ponieważ to ich głosy zadecydowały o wyborze zwycięzcy.

Comarch Loyalty Management wzbogacony o Comarch Social Mining gromadzi dane o lojalnościowe i społecznościowe w jednej bazie, pozwalając odkryć najbardziej wpływowych członków programu lojalnościowego, zarządzać reputacją marki i przeprowadzić analizę konkurencji. Wszystkie funkcje są dostępne z jednego interfejsu użytkownika, aby mieć pewność, że prowadzony program lojalnościowy jest prawdziwym sukcesem. – tak w skrócie reprezentanci Comarch przedstawili nagrodzony projekt.

Jednak nasz pobyt w Bangkoku to nie tylko odbiór (oczywiście zasłużonej!) nagrody. Konferencja Annual Loyalty Conference & Awards to wspaniała okazja, żeby dowiedzieć się czegoś więcej o nowych technologiach i trendach w lojalności w branży podróżniczej: liniach lotniczych, lotniskach, hotelach, itd. Spotkanie gromadzi najważniejszych przedstawicieli i ekspertów, którzy chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą.

Głównymi tematami poruszanymi na konferencji były:

  • Przyszłość lojalności klientów - jak AI zmienia branżę podróży?
  • Jak zmienić FFP na podstawę przychodów?
  • Jaka przyszłość czeka programy lojalnościowe? 
  • Jak media społecznościowe działają w Chinach?
  • Jak programy lojalnościowe pasują do nowego środowiska płatności mobilnych?

Wśród prelegentów nie mogło zabraknąć specjalistów z Comarch oraz naszych klientów. Na zaproszenie Comarch, Patricia Rey, Dyrektor Programów Lojalnościowych z Enterprise Rent-a-car przedstawiła prezentację pod tytułem „Getting Out of Our Bubble” dotyczącą wykorzystania programów lojalnościowych w marketingu wielokanałowym.

Wszystkim zaangażowanym w ten projekt serdecznie gratulujemy!

Udostępnij