Nowe oblicze systemów IT dla rynku lotniczego

Comarch uruchomił 23 lutego 2010 roku nowy portal dotyczący rozwiązań dla rynku lotniczego https://www.comarch.pl/handel-i-uslugi/crm-marketing/loyalty-management-for-travel/.  Portal zawiera informacje o portfolio produktów Comarch dla rynku lotniczego pod nazwą Comarch Airline Suite. 


–  ‘Rozwiązania Comarch Airline Suite to odpowiedz na informacje płynące z rynku. Skupiliśmy się przede wszystkim na pasażerach i ich potrzebach w stosunku do linii lotniczych. Portfolio rozwiązań dedykowanych na rynek lotniczy to zbiór produktów, które pomogą odpowiednio szybko reagować na wzrastające oczekiwania klientów oraz dopasować ofertę linii lotniczych do wymagań rynkowych’ – mówi Andrzej Przewięźlikowski, Business Unit Director Loyalty&Marketing Solutons, Comarch.

- ‘Nowy portal jest bardzo innowacyjnym projektem jeśli chodzi o sposób przekazywania informacji do odbiorców. Oparty jest głównie o prezentacje audio, video, animacje oraz dodatkowe elementy interaktywne, takie jak gra zręcznościowa „Lotnisko”. Portal jest również mocno powiązany z szeroko rozumianymi Social Media, w których kontynuowana będzie prezentacja rozwiązań Comarch Airline Suite. Założeniem nowego portalu jest nie tylko informowanie o dostępnych produktach ale również prowadzenie dialogu z naszymi Klientami’ – mówi Justyna Michalczyk, Business Development Director, Comarch.

Portal jest dostępny w języku angielskim, niebawem zostanie też udostępniona wersja niemieckojęzyczna. Wkrótce portal zostanie rozszerzony o rozwiązania Comarch Enterprise Marketing Management dla rynku retail, bankowego, telekomunikacyjnego i paliwowego.

Klientami Comarch w zakresie usług dla rynku lotniczego są m.in. amerykańskie linie lotnicze Jetblue, znane z pionierskiej obsługi klienta, które podpisały wieloletnią umowę dotyczącą wdrożenia i utrzymania systemu lojalnościowego Comarch Frequent Flyer Program.

Comarch Travel Assistant to nowy produkt zaprojektowany by pomóc pasażerom kontrolować i planować przebieg podróży.

Comarch Frequent Flyer to rozwiązanie to oferuje szeroki zakres funkcjonalności, dając możliwość budowania zarówno standardowych, jak i skomplikowanych programów lojalnościowych.

Comarch Concierge Agent to nowoczesne rozwiązanie mające służyć do obsługi klientów VIP

Comarch Smart Analytics rozwiązanie pozwalające na znalezienie odpowiedzi na pytania, jaki wpływ na cały biznes miało wprowadzenie nowej promocji, zaoferowanie konkretnej nagrody czy przyłączenie wybranego partnera do programu

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.