Comarch Loyalty Management for Travel

Nasze rozwiązanie opracowane z myślą o branży lotniczej i transportowej wspiera tworzenie angażujących programów lojalnościowych. System pozwala zarządzać różnymi modelami programów dedykowanych do indywidualnych uczestników jak i klientów B2B.

 

W ciągu ostatnich trzech dekad programy lojalnościowe dla często podróżujących (Frequent Flyer Programs) były nieodłączną częścią wizerunku branży lotniczej. Comarch Loyalty Management Travel Edition to system nowej generacji, który obsługuje programy FFP. Ta modułowa aplikacja umożliwia sprawne zarządzanie programami lojalnościowymi dla każdego rodzaju linii lotniczych - tradycyjnych, regionalnych, niskobudżetowych, czy hybrydowych.

Produkt obsługuje również programy lojalnościowe dla innych operatorów turystycznych, w tym portów lotniczych, wypożyczalni samochodów, linii kolejowych i sieci hoteli.

Funkcjonalności

Comarch Loyalty Management Travel Edition to aplikacja, która może obsłużyć dowolny program lojalnościowy w branży turystycznej, zarówno program typu stand-alone, multipartnerski, czy koalicyjny. Produkt składa się z 6 modułów, które w prosty sposób można ze sobą łączyć.

  • Business Administration
  • Business to Partner
  • Data Hub
  • Contact Center
  • Customer Web Portal
  • Mobile Application
  • intuicyjne narzędzie do zarządzania i administrowania programem lojalnościowym
  • dostępne poprzez przyjazny interfejs WWW
  • umożliwia elastyczne definiowanie reguł biznesowych w obszarze konfigurowania i naliczania punktów/mil, redempcji, promocji i statusów (Elite Tiers)
  • pozwala na generowanie raportów operacyjnych bez udziału oprogramowania typu Business Intelligence 
  • spełnia wymagania programów multipartnerskich i koalicyjnych
  • zapewnia partnerom dostęp do odpowiednich danych programu i umożliwia parametryzację
  • oferuje funkcje raportowania, w tym zaawansowane mechanizmy rozliczeń i fakturowania
  • dostęp do aplikacji z dowolnego miejsca, za pośrednictwem bezpiecznego interfejsu WWW
  • zapewnia płynną i automatyczną wymianę danych z partnerami programu
  • szczególnie korzystny w odniesieniu do programów koalicyjnych lub programów FFP, które wymieniają duże ilości danych z zewnętrznymi środowiskami
  • pozwala na obsługę uczestników programu za pośrednictwem różnych kanałów
  • obsługuje zarówno komunikację przychodzącą, jak i wychodzącą
  • umożliwia badanie podatności podróżnych na promocje i specjalne oferty
  • dostępne z dowolnego miejsca za pośrednictwem bezpiecznego dostępu do Internetu
  • przeznaczony do bezpośredniego użytku przez uczestników programu
  • pozwala na sprawdzenie salda punktów, historii transakcji, nagród (rabatów, biletów, podwyższenia klasy podróży i innych), jak również aktualnych ofert i promocji
  • umożliwia zapisanie się do programu, zgłaszanie brakujących mil (retro claims) oraz korzystanie z kalkulatora milowego
  • nacisk na uwzględnienie aspektu informacyjnego podczas podróży
  • umożliwia przeglądanie danych i zarządzanie kontem lojalnościowym za pośrednictwem urządzenia mobilnego – smartfona lub tabletu

Comarch Loyalty Management for Travel - korzyści

Korzyści

  • rozwiązanie dopasowane do branży turystycznej – definiowanie specyficznych dla branży zasad naliczania i redempcji punktów, konfigurowania reguł i przywilejów dla poszczególnych statusów (Elite tiers), bezproblemowej wymiany danych z wieloma partnerami - to tylko kilka wybranych cech, które sprawiają, że Comarch Loyalty Management Travel Edition jest produktem dedykowanym dla operatorów turystycznych.
  • możliwość dostosowania do różnych potrzeb – dzięki doświadczeniu zdobytemu na różnych rynkach, Comarch Loyalty Management Travel Edition będzie obsługiwać dowolny typ programu lojalnościowego w branży turystycznej, zarówno stand-alone, multipartnerski, jak i koalicyjny.
  • elastyczna platforma - skalowalna architektura umożliwia stałą ekspansję wraz z rozwojem programu lojalnościowego, w tym również wprowadzanie nowych partnerów programu oraz nowych funkcjonalności systemu.
  • nowoczesne rozwiązania - zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami, Comarch Loyalty Management Travel Edition zapewnia integrację z mediami społecznościowymi  i oferuje specjalną aplikację mobilną.

Nasi Klienci

  • BP Global

    BP Global

    Wdrożenie Comarch Loyalty Management w BP Global
  • JetBlue Airways

    JetBlue Airways

    Comarch Customer Engagement dla JetBlue Airways
  • S7 Airlines

    S7 Airlines

    Comarch Loyalty Management dla S7 Airlines
  • Heathrow Airport

    Heathrow Airport

    Comarch Loyalty Management dla Heathrow Airport
  • Enterprise Rent-a-Car

    Enterprise Rent-a-Car

    Comarch Loyalty Management dla Enterprise Rent-a-Car
    Wszystkie Case Studies

    Powiązane treści

    White Paper: Programy lojalnościowe B2B

    Wideo: Comarch Loyalty Management w Hudson’s Bay

    Comarch Loyalty Management w raporcie Gartnera

    Comarch zdobył nagrodę Loyalty Awards 2018

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.