Saudia, narodowy przewoźnik lotniczy Królestwa Arabii Saudyjskiej, członek sojuszu SkyTeam, podpisał 10-letni kontrakt z firmą Comarch, globalnym dostawcą produktów i usług definiowanych w oprogramowaniu w celu zwiększenia efektywności działalności biznesowej. Linie lotnicze mają wdrożyć zaprojektowany przez Comarch system zarządzania lojalnością – Comarch Loyalty Management (CLM), a konkretnie jego wersję dedykowaną branży turystycznej "For Travel".

Współpraca pomiędzy firmami została nawiązana w 2018 roku, kiedy to linie lotnicze Saudia poszukiwały nowego dostawcy technologii z wieloletnim doświadczeniem w realizacji dużych projektów lojalnościowych dla linii lotniczych i firm turystycznych.

Saudia wymagała od potencjalnego dostawcy i partnera biznesowego skupienia się na innowacjach i technologii na każdym etapie obsługi klienta. Firma postanowiłam przeprojektować i ulepszyć istniejący program Alfursan. Celem było przekroczenie granic tradycyjnych programów zarządzania lojalnością i wykorzystanie najnowszych technik pozyskania zaangażowania klienta, aby zbudować silniejsze relacje z klientami. Czyli dokładnie to, co Comarch miał do zaoferowania.

Comarch, jako globalny dostawca najnowocześniejszego oprogramowania do zarządzania lojalnością, jest firmą opartą na innowacyjności. Wielokrotnie nagradzana za dostarczanie najwyższej jakości systemów i usług IT (np. za zdobycie nagrody za najbardziej innowacyjne rozwiązanie w dziedzinie zarządzania lojalnością podczas tegorocznej konferencji Loyalty & Awards 2020), udowodniła, że jest właściwym partnerem dla linii lotniczych Saudia.

System CLM for Travel to rozszerzona wersja klasycznego systemu CLM, który obejmuje szeroki zakres funkcji zaprojektowanych specjalnie dla profesjonalistów z branży turystycznej, takich jak linie lotnicze Saudia. Dlatego też nowy system pomoże firmie zwiększyć zaangażowanie klientów, zdobyć przewagę konkurencyjną i obniżyć koszty operacyjne.

Co więcej, system CLM jest nieustannie rozwijany, co oznacza, że stale dodawane są do niego nowe funkcje, takie jak usługi oparte na lokalizacji i grywalizacja, które z kolei mogą odegrać ważną rolę sprawiając, że oferta będzie świeża i pasjonująca zarówno dla linii lotniczych Saudii, jak i jej klientów.

Kliknij TUTAJ jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o systemie Loyalty Management for Travel firmy Comarch oraz w jaki sposób system ten może pomóc liniom lotniczym i firmom turystycznym poprawić wyniki w prowadzonej przez siebie działalności biznesowej.

O liniach lotniczych Saudia
Saudia jest głównym narodowym przewoźnikiem Królestwa Arabii Saudyjskiej. Jako członek Organizacji Arabskich Przewoźników Lotniczych (AACO), Zrzeszenia Transportu Lotniczego (IATA) oraz Sojuszu SKYTEAM, linie lotnicze Saudia oferują regularne loty na trasach krajowych i międzynarodowych, do ponad 95 miejsc docelowych na czterech kontynentach. Główna baza operacyjna linii lotniczych Saudii znajduje się w międzynarodowym porcie lotniczym Jeddah-King Abdulaziz (JED). Do innych głównych węzłów komunikacyjnych można zaliczyć międzynarodowy port lotniczy Riyadh-King Khalid (RUH) oraz międzynarodowy port lotniczy Dammam-King Fahd (DMM).

Więcej informacji o Comarch:
Comarch został założony w 1993 roku w Krakowie, w Polsce. Jest jedną z największych firm informatycznych w Europie i prowadzi projekty dla czołowych marek z Polski i świata w najważniejszych sektorach gospodarki m.in.: telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usług, infrastruktury IT, administracji publicznej, przemyśle, ochronie zdrowia oraz w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Z usług Comarch skorzystało kilkadziesiąt tysięcy światowych marek w ponad 100 krajach na 6 kontynentach m.in.: Heathrow Airport, BP, Carrefour, Heineken, Vodafone, T-Mobile, Telefónica, Orange, LG U+ czy BNP Paribas Fortis, Allianz, Aviva, AXA, Banque Populaire des Alpes, Alior Bank, Credit Suisse, Delta Lloyd Life, DNB, ING.

Zajmuje wysokie pozycje w rankingach analityków IT m.in.: Gartnera, Truffle 100, TOP 200 „Computerworld”, IDC, Polskiej Akademii Nauk, EU Industrial R&D Investment Scoreboard. Corocznie Comarch inwestuje środki o wartości ok. 15 proc. przychodów w projekty innowacyjne. W 2019 roku nakłady na prace R&D wyniosły 230 mln zł. Obecnie zatrudnia ponad 6 500 ekspertów, w ponad 90 biurach w ponad 30 krajach od Australii i Japonii przez Bliski Wschód oraz Europę aż po obie Ameryki.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.