Campaign Management dla Telekomunikacji

Czym jest rozwiązanie Campaign Management?

Comarch Campaign Management umożliwia operatorom telekomunikacyjnym lepiej zarządzać kampaniami promocyjnymi i komunikacją, a w rezultacie poprawiać skuteczność działań marketingowych. System optymalizuje proces projektowania i tworzenia kampanii, usprawnia zarządzanie i planowanie oraz automatyzuje realizację kampanii i umożliwia dokładne raportowanie i analizę jej wyników. Comarch Campaign Management pomaga firmom telekomunikacyjnym koordynować i śledzić listę zadań związanych z kampanią oraz postęp prac zaangażowanych osób.

Putting the Digital Customer Experience at The Heart of Telco Omnichannel Strategies

Oglądaj nasze video!


Korzyści z rozwiązania Campaign Management:

  1. 01 Planuj kampanie
  2. Sprawnie organizuj wiele akcji marketingowych jednocześnie, przeglądaj kampanie, zarządzaj ich etapami, przeglądaj historię zmian oraz korzystaj z łatwego wglądu do różnych modeli.
  3. 02 Zwiększ produktywność
  4. Precyzyjnie planuj zadania poszczególnych pracowników, upraszczaj proces planowania i usprawniaj współpracę, zautomatyzuj planowanie i realizację kampanii, nadawaj dostępy do systemu zewnętrznym partnerom oraz różnicuj poziom dostępu i przeglądaj zadania przypisane do danego procesu.
  5. 03 Odpowiednie targetowanie
  6. Dopasowuj swój marketing do potrzeb klientów, twórz od zera grupy docelowe dopasowane do każdej kampanii, zautomatyzuj proces budowania grupy docelowej oraz importu już istniejących grup, a także wysyłaj i śledź indywidualnie dopasowane oferty i kody promocyjne.
  7. 04 Testuj kampanie
  8. Automatycznie generuj grupy testowe, łatwo realizuj testy A/B, maksymalizuj wyniki kampanii e-mailowych oraz integruj z innymi systemami.
  9. 05 Wiele kanałów jednocześnie
  10. Wdrażaj spersonalizowaną komunikację w wielu kanałach, prowadź wszystkie rodzaje komunikacji marketingowej oraz przyspiesz tworzenie wiadomości e-mail i SMS dzięki kreatorom i gotowym wzorcom.
  11. 06 Monitoring w czasie rzeczywistym
  12. Przeglądaj w czasie rzeczywistym informacje i statystyki, przeglądaj wszystkie informacje o kampaniach w ramach jednego widoku oraz śledź konwersje kampanii emailowych w czasie rzeczywistym.
  13. 07 Zarządzaj budżetem kampanii
  14. Pełna informacja na temat kosztów i budżetów marketingowych, większa kontrola nad wydatkami. Oszacuj efektywność kampanii oraz automatycznie obliczaj koszty i dodawaj przychody z kampanii.
  15. 08 Raporty i analizy
  16. Łatwa analiza wyników kampanii, porównuj i sumuj dane z różnych kampanii. Szybko prezentuj raporty osobom decyzyjnym dzięki wzorcom i możliwości udostępniania. Możliwość integracji z Google Analytics oraz Comarch Smart Analytics.

Planuj kampanie

Sprawnie organizuj wiele akcji marketingowych jednocześnie, przeglądaj kampanie, zarządzaj ich etapami, przeglądaj historię zmian oraz korzystaj z łatwego wglądu do różnych modeli.

Zwiększ produktywność

Precyzyjnie planuj zadania poszczególnych pracowników, upraszczaj proces planowania i usprawniaj współpracę, zautomatyzuj planowanie i realizację kampanii, nadawaj dostępy do systemu zewnętrznym partnerom oraz różnicuj poziom dostępu i przeglądaj zadania przypisane do danego procesu.

Odpowiednie targetowanie

Dopasowuj swój marketing do potrzeb klientów, twórz od zera grupy docelowe dopasowane do każdej kampanii, zautomatyzuj proces budowania grupy docelowej oraz importu już istniejących grup, a także wysyłaj i śledź indywidualnie dopasowane oferty i kody promocyjne.

Testuj kampanie

Automatycznie generuj grupy testowe, łatwo realizuj testy A/B, maksymalizuj wyniki kampanii e-mailowych oraz integruj z innymi systemami.

Wiele kanałów jednocześnie

Wdrażaj spersonalizowaną komunikację w wielu kanałach, prowadź wszystkie rodzaje komunikacji marketingowej oraz przyspiesz tworzenie wiadomości e-mail i SMS dzięki kreatorom i gotowym wzorcom.

Monitoring w czasie rzeczywistym

Przeglądaj w czasie rzeczywistym informacje i statystyki, przeglądaj wszystkie informacje o kampaniach w ramach jednego widoku oraz śledź konwersje kampanii emailowych w czasie rzeczywistym.

Zarządzaj budżetem kampanii

Pełna informacja na temat kosztów i budżetów marketingowych, większa kontrola nad wydatkami. Oszacuj efektywność kampanii oraz automatycznie obliczaj koszty i dodawaj przychody z kampanii.

Raporty i analizy

Łatwa analiza wyników kampanii, porównuj i sumuj dane z różnych kampanii. Szybko prezentuj raporty osobom decyzyjnym dzięki wzorcom i możliwości udostępniania. Możliwość integracji z Google Analytics oraz Comarch Smart Analytics.

Comarch Campaign Management Overview

Comarch Campaign Management

Nasi Klienci

    Wszystkie Case Studies

    White Paper

    Putting the Digital Customer Experience at the Heart of Telco Omnichannel Strategies
     

    Pobierz PDF

    Powiązane treści

    White Paper: Programy lojalnościowe B2B

    Wideo: Comarch Loyalty Management w Hudson’s Bay

    Comarch Loyalty Management w raporcie Gartnera

    Comarch zdobył nagrodę Loyalty Awards 2018

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.