Customer Show Middle East
Dubaj, 15.11.2016 - 16.11.2016
 Customer Show Middle East, który odbędzie się między 15 a 16 listopada w The Address Hotel w Dubaju połączy najbardziej inspirujących i dynamicznych przedstawicieli branży lojalnościowej. Będą dyskutować na temat przyszłości programów lojalnościowych, doświadczeniach, kosztach, zagadnieniach big data oraz zaangażowaniu. Comarch jest Złotym Sponsorem tegorocznej edycji.
Customer Show Middle East, który odbędzie się między 15 a 16 listopada w The Address Hotel w Dubaju połączy najbardziej inspirujących i dynamicznych przedstawicieli branży lojalnościowej. Będą dyskutować na temat przyszłości programów lojalnościowych, doświadczeniach, kosztach, zagadnieniach big data oraz zaangażowaniu. Comarch jest Złotym Sponsorem tegorocznej edycji.
Jedna z prezentacji pierwszego dnia konferencji zostanie wygłoszona przez Bartosza Demczuka, Dyrektora Business Unitu w Comarch. Zostanie poruszona wówczas tematyka programów lojalnościowych: uzasadnienia wdrożenia oraz kosztów eksploatacji.
 Więcej szczegółów:  https://www.terrapinn.com/exhibition/seamless-middle-east/