Firma MAPCO Express Inc.

MAPCO Express, Inc, jest własnością Delek US Holdings, Inc z siedzibą w Nashville, Tennessee. MAPCO prowadzi 373 sklepów typu convenience w ośmiu stanach pod markami MAPCO Express®, MAPCO Mart®, East Coast®, Discount Food Mart™, Fast Food and Fuel™, Delta Express® i Favorite Markets®.

MAPCO Express jest jedną z największych  sieci sklepów typu convenience istniejących w Stanach Zjednoczonych i jednym z wiodących operatorów C-store na południowym wschodzie. Więcej niż połowa lokalizacji jest w stanie Tennessee.

git

Wyzwania biznesowe

Celem wdrożenia Comarch Loyalty Management dla MAPCO Express, było dostarczenie narzędzia do konfigurowania, prowadzenia i monitorowania innowacyjnego programu lojalnościowego, które umożliwi:

  • uzyskanie lepszego wglądu do danych klientów poprzez identyfikowanie ich zachowania i gromadzenia danych ich profilu
  • zwiększenie retencji klientów poprzez zapewnienie atrakcyjnych ofert dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta
  • wzrost wielkości wolumenu transakcji paliwowych i innych oraz wielkości koszyka
  • stworzenie nowych możliwości generowania przychodu
Głównym wyzwaniem MAPCO było stworzenie programu, który jest wygodny, łatwy w obsłudze i wartościowy dla klientów.

Rozwiązanie

System Comarch Loyalty Management został uruchomiony w grudniu 2011 r., a projekt został ukończony w ciągu 11 miesięcy. Rozwiązanie wdrożone w MAPCO składa się z trzech elastycznych, zintegrowanych modułów. Moduł Business Administration służy do konfigurowania wszystkich reguł naliczania punktów, nagród, progów redempcji, kampanii marketingowych i realizacji zadań administracyjnych.

Aplikacja Contact Center jest używana przez agentów w celu obsługiwszystkich zapytań i reklamacji zgłoszonych przez klientów. Customer Web Application zasila stronę mapcorewards.com i pozwala członkom programu na edycję swojego profilu, aktualizowanie preferencji dot. nagród, sprawdzanie stanu konta, przeglądanie historii transakcji i zrealizowanych redempcji itp. 

Comarch Loyalty Management ściśle integruje się z infrastrukturą POS i przetwarza transakcje w trybie on-line.

Proces redempcji punktów odbywa się zawsze automatycznie w celu przyspieszenia procesu realizacji transakcji. Comarch Loyalty Management pozwala na komunikowanie się z klientami w czasie rzeczywistym za pośrednictwem spersonalizowanych wiadomości nadystrybutorze paliwa, na paragonie i w sklepie.

Korzyści

  • szczegółowe informacje na temat transakcji
  • automatyczne naliczanie i redempcja punktów
  • targetowane i spersonalizowane wiadomości marketingowe generowane w czasie rzeczywistym
  • dopasowane oferty dla określonych segmentów klientów opartych na historii transakcji
  • wiedza o aktualnych preferencjach klientów
  • elastyczne i różnorodne promocje punktowe, zniżkowe i kupony
  • szczegółowa analiza informacji o uczestnikach  
  • integracja z systemami zewnętrznymi
  • automatyczne wykrywanie nadużyć

Wdrożone rozwiązanie

Comarch Loyalty Management
Rozwiązanie oferujące wszystkie niezbędne narzędzia do zbudowania skutecznego programu lojalnościowego.
  • „Program MY Reward$ wspierany przez system Comarch Loyalty Management jest doskonałym sposobem dla MAPCO, aby lepiej służyć naszym najbardziej wartościowym klientom i gromadzić dane w celu lepszego pozycjonowania naszej marki na rynku. Jestem naprawdę podekscytowany elastycznością systemu Comarch Loyalty Management i wszystkich funkcjonalności pozwalających nam uzyskać wiedzę na temat naszych klientów i skierować dla nich odpowiednie oferty.”

    Howard Curtis
    Dyrektor ds. marketingu i CRM
    MAPCO Express Inc