System mobilny Comarch ECOD Agent 2.0 otwiera nowy rozdział w dziedzinie systemów klasy Sales Force Automation produkowanych przez firmę Comarch.

Comarch ECOD Agent 2.0 jest uniwersalny, łatwy do konfiguracji i parametryzacji. System da się także bardzo szybko i w naprawdę prosty sposób dostosować do potrzeb rynków międzynarodowych (lokalizacja systemu na inne języki, praca w systemie wielojęzykowym) oraz nowych branż.

Równocześnie Comarch ECOD Agent 2.0 jest łatwy w użyciu i posiada nowoczesny, intuicyjny interfejs użytkownika, zarówno na poziomie aplikacji mobilnej, jak również aplikacji Backoffice. System „gestów" obsługi z wykorzystaniem palca, a nie rysika, poprawia ergonomię pracy z aplikacją.

Inną ważną cechą Comarch ECOD Agent 2.0 jest jego kompatybilność i integracja w cały łańcuch zamówień i dostaw firmy - od momentu złożenia zamówienia, zlecenia dostawy towaru, poprzez wysłanie tej informacji do hurtowni, aż do odebrania informacji o realizacji zamówienia i rzeczywistej sprzedaży produktu do danego sklepu - z wykorzystaniem platformy Comarch ECOD Dystrybucja.

Wśród nowych i rozbudowanych funkcjonalności systemu Comarch ECOD Agent znajdują się:

  • Nowy moduł do aktualizacji klientów umożliwiający pracę na aktualnych danych klientów
  • Rozbudowany moduł ankiet i zadań, z ustalaniem warunków i kolejności realizacji zdań
  • Zaawansowane monitoringi z niezależnymi harmonogramami występowania ankiet i zadań
  • Nowy moduł budżetowania dający możliwość tworzenia budżetów marketingowych indywidualnie na lokalne akcje promocyjne, czy też na przeceny i wymiany towarów
  • Nowy ekran powitalny, w którym użytkownik może otrzymać w sposób skondensowany najważniejsze informacje dotyczące jego pracy, realizacji targetu, bieżących zadań, wiadomości oraz innych raportowanych KPI
  • Nowy moduł zarządzania materiałami POS i środkami trwałymi wraz z gospodarką magazynową
  • Nowy moduł do zarządzania nieobecnościami pracowników
  • Nowy moduł promocyjny, umożliwiający tworzenie zarówno promocji centralnych jak i lokalnych z mocno rozbudowaną funkcjonalnością definiowania warunków akcji i przyznawania klientom benefitów
  • Rozbudowane raportowanie, z zapisywaniem szablonów, wykresami i subskrypcją na e-mail
  • Nowy moduł targetowania, tworzenie zarówno targetów sprzedażowych jak i jakościowych
  • Rozbudowany moduł trasówek, z zapisywaniem całych szablonów tras
  • Przebudowany interfejs użytkownika na poziomie zarówno aplikacji mobilnej (z obsługą gestów), jak również aplikacji BackOffice
Zobacz więcej: 
Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.