Online Distribution

Systemy zarządzania dystrybucją

Comarch SFA Online Distribution to nowoczesna platforma raportująco-komunikacyjna, wykorzystywana do współpracy producenta z siecią dystrybutorów.

 

Nowoczesna platforma do współpracy producenta z siecią dystrybutorów, która codziennie w sposób automatyczny raportuje dane o odsprzedaży i stanach magazynowych. Efektywne administrowanie dystrybucją wymaga pracy na rzeczywistych danych sprzedażowych oraz optymalizacji zarządzania całą siecią sprzedaży.

Raporty generowane są przez specjalny interfejs komunikacyjny zainstalowany w magazynie dystrybutora (integracja z systemem ERP dystrybutora).

Funkcjonalności

APLIKACJA KOMUNIKACYJNA

Dwustronna, bezpieczna komunikacja B2B. Producent otrzymuje informacje o stanach magazynowych, odsprzedaży, stopniu realizacji zamówień przedstawicieli, zaś dystrybutor - o zamówieniach realizowanych przez PH producenta. Dane są przesyłane do systemów księgowych i sprzedażowych dystrybutora.

NORMALIZACJA I HARMONIZACJA DANYCH

Usługa obejmująca m.in. parowanie różnych rekordów raportowanych przez różnych partnerów biznesowych (katalogi: klienci, produkty), deduplikację rekordów, tworzenie stale aktualizowanego centralnego rejestru produktów i kontrahentów

INTERFEJSY

W ramach usługi Comarch SFA Online Distribution wykonywany jest indywidualny interfejs do systemu finansowo-księgowego dystrybutora

RAPORTOWANIE DANYCH

Dane zebrane od dystrybutorów, przetworzone, uzupełnione i ujednolicone są następnie raportowane producentowi. Dostępne opcje raportowania to: replika bazy danych, zasilanie hurtowni danych producenta, wykorzystanie Comarch SFA Online Sales Support

INTEGRACJA

Aplikacja jest zintegrowana z systemem mobilnej sprzedaży Comarch SFA Mobile Sales Force oraz Online Sales Support. Dzięki wzajemnemu przepływowi informacji pomiędzy systemami, każdy użytkownik jest w stanie monitorować realizację swojego KPI (np. target sell-out, target sell-in)

TOTAL KATEGORIA

Prezentacja udziału sprzedaży dowolnie konfigurowalnych kategorii produktów producenta na tle konkurencji

Usługi

COMARCH HELPDESK

Comarch Helpdesk jest pierwszą linią wsparcia dla użytkowników systemów Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.

SZKOLENIA

Comarch świadczy użytkownikom swoich systemów usługę profesjonalnych szkoleń. Szkolenia są prowadzone przez doświadczony zespół konsultantów naszego Centrum Szkoleniowego.

COMARCH ASYSTA TECHNICZNA

W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.

HOSTING

Usługa udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services.

SERWIS URZĄDZEŃ MOBILNYCH

W celu zapewnienia ciągłości pracy użytkowników swoich systemów Comarch świadczy dodatkowo usługę serwisowania urządzeń mobilnych.

ZAKUP SPRZĘTU MOBILNEGO

Comarch współpracuje z najlepszymi dostawcami sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych, w tym Apple (Comarch posiada status Apple’s Authorised Reseller) oraz Samsung.

NORMALIZACJA I HARMONIZACJA DANYCH

W ramach wdrożenia modułu Online Distribution Comarch ofertuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów /hurtowni w ramach projektu.

WERYFIKACJA JAKOŚCIOWA DANYCH

Cykliczna weryfikacja danych pobieranych od grupy dystrybutorów / hurtowni poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi (raportami, zestawieniami itp.)

PRZYPISYWANIE GEOKORDYNATÓW

W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży

Online Distribution - korzyści

Korzyści

  • Poprawa dostępności produktów poprzez targetowanie na budowanie poziomu dystrybucji numerycznej
  • Dostęp do danych o odsprzedaży do konkretnych sklepów czy kategorii sklepów (obsługiwanych i nieobsługiwanych przez własne siły sprzedaży)
  • Analiza skuteczności centralnych i lokalnych akcji marketingowych
  • Optymalizacja zapasów ( target sell-out, target sell-in) i produkcji własnej
  • Możliwość ustalenia realnego potencjału kontrahenta oraz mierzenia efektywności współpracy (P&L)
  • Zacieśnienie współpracy pomiędzy partnerami biznesowymi (błyskawiczny przepływ informacji, przejrzysty system wzajemnych rozliczeń)
  • Optymalizacja zapasu produktów po stronie dystrybutora
  • Efektywne rozliczanie własnych przedstawicieli handlowych po stronie producenta i dystrybutora
  • Redukcja kosztów związanych z obsługą zamówień od sił sprzedaży producenta
  • Dostęp do stanów magazynowych dystrybutorów dla przedstawicieli handlowych producenta w momencie tworzenia zamówień (w aplikacji Comarch SFA Mobile Sales Force)

Nasi Klienci

  • Technicolor

    Technicolor

    Wdrożenie Comarch AP/AR Automation w Technicolor
  • METRO-NOM

    METRO-NOM

    Comarch B2B Network w METRO-NOM
  • Carrefour Polska

    Carrefour Polska

    Wdrożenie Comarch ECM w Carrefour Polska
  • Unilever

    Unilever

    Elektroniczna wymiana danych w Unilever
  • Grupa BIC

    Grupa BIC

    Comarch EDI w Grupie BIC
  • Grupa Igepa

    Grupa Igepa

    Wdrożenie Comarch Document Management w Grupie Igepa
    Wszystkie Case Studies

    Powiązane treści

    Zbuduj skuteczną strategię e-fakturowania z pomocą Comarch i AIIM

    Ulotka: Comarch AP/AR Automation

    White Paper: EDI czy B2B Commerce: Technologie komplementarne czy substytuty?

    Wideo: Comarch Master Data Management

    Frequently Asked Questions

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.