Online Distribution

Systemy zarządzania dystrybucją

Zaawansowana technologicznie platforma
do raportowania i komunikacji biznesowej

Popraw jakość swoich relacji z hurtowniami
i detalistami w całej sieci dystrybucyjnej

Czym jest Comarch Online Distribution?

Wspieramy wszystkich producentów, zapewniając najkrótszy czas wprowadzenia produktu na rynek

Często zdarza się, że producent nie ma dostępu do cennych informacji zebranych przez hurtowników i dystrybutorów, z którymi współpracuje. Wynika to głównie z pewnych ograniczeń technologicznych - firma potrzebuje zaawansowanych narzędzi informatycznych, aby móc skutecznie przetwarzać i analizować dane swoich partnerów.

Właśnie dlatego dostarczamy Comarch Online Distribution - nowoczesną platformę do raportowania i komunikacji biznesowej, która pomoże Ci skutecznie zarządzać całą siecią dystrybucji. Wykorzystując dane zebrane z systemów dystrybutorów, nasza platforma automatycznie tworzy szczegółowe raporty dotyczące zapasów i odsprzedaży, co umożliwia producentom podejmowanie lepszych decyzji biznesowych w oparciu o rzeczywiste zachowania rynkowe. Wszystkie informacje, dostarczane w formie dokumentów elektronicznych, są przesyłane do centralnej bazy danych. W celu uzyskania najlepszych wyników, przed przekazaniem ich producentowi, zostają one mapowane, zharmonizowane i weryfikowane przez certyfikowanych konsultantów Comarch.

Integracja naszego systemu z rozwiązaniami ERP Twoich partnerów zapewni natychmiastowy dostęp do rozbudowanej bazy danych aktualizowanej w czasie rzeczywistym. Wynik? Już nigdy nie zabraknie Ci informacji istotnych dla rozwoju Twojej firmy.

Jakie są korzyści z wdrożenia Comarch Online Distribution?

Utrzymanie wysokiej jakości i przejrzystości wszystkich danych sprzedaży

Uzyskaj natychmiastowy dostęp do aktualnych informacji o sprzedaży Twoich produktów, dzięki czemu będziesz mógł lepiej reagować na wszelkie zmiany na rynku.

Automatyczne, codzienne raportowanie danych istotnych z punktu widzenia biznesu

Przyśpiesz procesy przetwarzania zamówień dzięki automatycznemu raportowaniu działań sprzedażowych.raportowaniu działań sprzedażowych

Monitorowanie w czasie rzeczywistym - zapobiegające brakom zapasów oraz ich nadwyżkom

Otrzymuj powiadomienia online od wszystkich partnerów należących do Twojej sieci, aby z łatwością zoptymalizować procesy dystrybucji produktów.

Funkcjonalności systemu Comarch Online Distribution

  1. 01 ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ DANYCH
  2. Naszym głównym celem jest upewnienie się, że wszystkie dane przetwarzane przez Comarch Online Distribution są spójne z informacjami zarządzanymi przez systemy sprzedaży dystrybutorów. Dane zbierane od partnerów biznesowych są automatycznie porównywane z ich papierowymi odpowiednikami, aby zapewnić ich wysoką jakość.

    Celem tej weryfikacji jest sprawdzenie integralności zebranych danych oraz identyfikacja zarówno płatników, jak i miejsc dostawy (na podstawie zewnętrznych źródeł, takich jak baza kodów pocztowych itp.).
  3. 02 MAPOWANIE DANYCH I DEDUPLIKACJA
  4. Comarch Online Distribution został zaprojektowany, aby zapewnić zaawansowane technologicznie funkcje, dające pełną kontrolę nad procesami zarządzania danymi.

    Mapowanie danych umożliwia powiązanie informacji z wzorcami generowanymi na podstawie danych o sprzedaży dostarczanych przez partnerów biznesowych - hurtowników, sprzedawców detalicznych i dystrybutorów. Dzięki tej funkcjonalności możesz szybko rozwiązać wszelkie rozbieżności oraz zapewnić najlepszą jakość danych. Pozwala to także budować silniejsze, oparte na zaufaniu relacje ze wszystkimi partnerami. Deduplikacja danych polega zaś na eliminowaniu wszystkich powtarzających się wpisów w bazie danych.

    Wynik końcowy? Bezpośredni dostęp do centralnej bazy danych produktów i punktów sprzedaży aktualizowanej na bieżąco.
  5. 03 RAPORTOWANIE CODZIENNYCH SPRZEDAŻY I INWENTARYZACJI
  6. Wszystkie dane zebrane od dystrybutorów / sprzedawców detalicznych są przetwarzane, uzupełniane i ujednolicane, a następnie zgłaszane do producenta. Dostępne opcje raportowania to:

    • Replikacja bazy danych
    • Integracja z systemem danych biznesowych producenta
    • Moduł raportowania Comarch
  7. 04 RAPORTOWANIE KATEGORII
  8. Zbieraj, analizuj i porównuj wyniki sprzedaży zgodnie z jedną z wybranych kategorii:
    • Raportowanie z wykorzystaniem kategorii wybranych przez producenta - przeprowadź szczegółowe analizy udziału w rynku w wybranym przez Ciebie zakresie
    • Raportowanie bez określania nazwy produktu i marki konkurencji - określ obszary biznesowe, które musisz poprawić, aby osiągnąć lepsze wyniki
    • Raportowanie ogółem - porównaj swoje wyniki sprzedaży z rynkiem konkurencji
  9. 05 INTEGRACJA Z INNYMI SYSTEMAMI COMARCH
  10. Comarch Online Distribution można łatwo zintegrować z innymi systemami. Ułatwiony przepływ informacji pozwala każdemu użytkownikowi monitorować realizację kluczowych wskaźników wydajności (np. docelowa sprzedaż):
    • Comarch Mobile Sales Force - zaawansowana aplikacja dla przedstawicieli handlowych. Gwarantuje lepsze wyniki biznesowe, zapewniając natychmiastowy dostęp do danych klientów, historii współpracy, dedykowanych ofert, zamówień i należności.

    • Comarch Reporting Module - przeznaczony dla menedżerów sprzedaży i marketingu oraz ich partnerów, umożliwia kompleksową komunikację, raportowanie i automatyzację procesów sprzedażowych. Zapewniając natychmiastowy dostęp do bieżących raportów sprzedaży i stanów magazynowych, udostępnia informacje o realizacji docelowych sprzedaży.

    • Comarch Trade Promotion Management - wysokiej jakości aplikacja do zarządzania kampaniami promocyjnymi Twojej firmy. Pozwala mierzyć efektywność wszystkich działań handlowych, analizować strategie marketingowe i wykorzystywać dane historyczne do opracowywania nowych metod zwiększania sprzedaży.

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ DANYCH

Naszym głównym celem jest upewnienie się, że wszystkie dane przetwarzane przez Comarch Online Distribution są spójne z informacjami zarządzanymi przez systemy sprzedaży dystrybutorów. Dane zbierane od partnerów biznesowych są automatycznie porównywane z ich papierowymi odpowiednikami, aby zapewnić ich wysoką jakość.

Celem tej weryfikacji jest sprawdzenie integralności zebranych danych oraz identyfikacja zarówno płatników, jak i miejsc dostawy (na podstawie zewnętrznych źródeł, takich jak baza kodów pocztowych itp.).

MAPOWANIE DANYCH I DEDUPLIKACJA

Comarch Online Distribution został zaprojektowany, aby zapewnić zaawansowane technologicznie funkcje, dające pełną kontrolę nad procesami zarządzania danymi.

Mapowanie danych umożliwia powiązanie informacji z wzorcami generowanymi na podstawie danych o sprzedaży dostarczanych przez partnerów biznesowych - hurtowników, sprzedawców detalicznych i dystrybutorów. Dzięki tej funkcjonalności możesz szybko rozwiązać wszelkie rozbieżności oraz zapewnić najlepszą jakość danych. Pozwala to także budować silniejsze, oparte na zaufaniu relacje ze wszystkimi partnerami. Deduplikacja danych polega zaś na eliminowaniu wszystkich powtarzających się wpisów w bazie danych.

Wynik końcowy? Bezpośredni dostęp do centralnej bazy danych produktów i punktów sprzedaży aktualizowanej na bieżąco.

RAPORTOWANIE CODZIENNYCH SPRZEDAŻY I INWENTARYZACJI

Wszystkie dane zebrane od dystrybutorów / sprzedawców detalicznych są przetwarzane, uzupełniane i ujednolicane, a następnie zgłaszane do producenta. Dostępne opcje raportowania to:

  • Replikacja bazy danych
  • Integracja z systemem danych biznesowych producenta
  • Moduł raportowania Comarch

RAPORTOWANIE KATEGORII

Zbieraj, analizuj i porównuj wyniki sprzedaży zgodnie z jedną z wybranych kategorii:
  • Raportowanie z wykorzystaniem kategorii wybranych przez producenta - przeprowadź szczegółowe analizy udziału w rynku w wybranym przez Ciebie zakresie
  • Raportowanie bez określania nazwy produktu i marki konkurencji - określ obszary biznesowe, które musisz poprawić, aby osiągnąć lepsze wyniki
  • Raportowanie ogółem - porównaj swoje wyniki sprzedaży z rynkiem konkurencji

INTEGRACJA Z INNYMI SYSTEMAMI COMARCH

Comarch Online Distribution można łatwo zintegrować z innymi systemami. Ułatwiony przepływ informacji pozwala każdemu użytkownikowi monitorować realizację kluczowych wskaźników wydajności (np. docelowa sprzedaż):
  • Comarch Mobile Sales Force - zaawansowana aplikacja dla przedstawicieli handlowych. Gwarantuje lepsze wyniki biznesowe, zapewniając natychmiastowy dostęp do danych klientów, historii współpracy, dedykowanych ofert, zamówień i należności.

  • Comarch Reporting Module - przeznaczony dla menedżerów sprzedaży i marketingu oraz ich partnerów, umożliwia kompleksową komunikację, raportowanie i automatyzację procesów sprzedażowych. Zapewniając natychmiastowy dostęp do bieżących raportów sprzedaży i stanów magazynowych, udostępnia informacje o realizacji docelowych sprzedaży.

  • Comarch Trade Promotion Management - wysokiej jakości aplikacja do zarządzania kampaniami promocyjnymi Twojej firmy. Pozwala mierzyć efektywność wszystkich działań handlowych, analizować strategie marketingowe i wykorzystywać dane historyczne do opracowywania nowych metod zwiększania sprzedaży.

Wykorzystaj połączenie z systemem EDI

Dzięki integracji Comarch Online Distribution z naszą nowoczesną platformą EDI możesz być w pełni przekonany, że jakość danych zebranych od partnerów biznesowych, a także optymalizacja wszystkich procesów łańcucha dostaw ulegną znacznej poprawie. 

Nasze platformy EDI i Online Distribution zapewniają producentom możliwość zdobywania lepszych wyników we wszystkich kanałach sprzedaży, budowania silniejszych relacji z detalistami, dystrybutorami i hurtownikami, z którymi współpracują, oraz ulepszania strategii biznesowych w celu skutecznego zaspokajania potrzeb rynku.



 

Dołącz do firm, które już dziś korzystają z Comarch Online Distribution!

"Wybór docelowego rozwiązania informatycznego gwarantującego dostarczenie informacji o odsprzedaży dystrybutorów do detalu oraz o bieżących stanach magazynowych poprzedziliśmy   gruntowną   analizą   naszych   potrzeb skonfrontowanych z technicznymi możliwościami rynku”

"Pozwoliła nam na biznesowe „odizolowanie” przedstawicieli od hurtowni, dzięki czemu nasi przedstawiciele mogą odwiedzać klientów mając szerszy wachlarz dystrybutorów i produktów oraz lepsza ofertę.”

"O wyborze rozwiązania firmy Comarch zadecydowała nie tylko jakość dostarczanych danych dotyczących odsprzedaży i stanów magazynowych. Poszukiwaliśmy solidnego i pewnego partnera; firmy, która ma nie tylko dużą znajomość zagadnienia, ale też wartościowe doświadczenie. Comarch to ma."

Usługi zarządzane

PODŁĄCZANIE PARTNERÓW

Ulepszony proces komunikacji biznesowej przeprowadzony zgodnie z proponowanym harmonogramem (w tym informacje dotyczące kampanii, webinarów i newsletterów).

SERVICE DESK

Wysoce doświadczony, operujący w kilku językach, zespół Comarch Service Desk zapewnia niezawodne wsparcie przy zachowaniu najwyższej jakości standardów.

ZARZĄDZANIE PROJEKTEM

Menedżerowie z wieloletnim doświadczeniem przydzielani są do konkretnych projektów, aby mogli oni nadzorować każdy etap procesu wdrożeniowego - od planowania i pierwszych przygotowań, po wykonanie i finalizację projektu - oraz upewnić się, iż końcowa konfiguracja spełnia potrzeby Twojej firmy.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Interesują Cię inne produkty do zarządzania danymi?

Nasi Klienci

    Wszystkie Case Studies

    Powiązane treści

    Zbuduj skuteczną strategię e-fakturowania z pomocą Comarch i AIIM

    Ulotka: Comarch AP/AR Automation

    White Paper: EDI czy B2B Commerce: Technologie komplementarne czy substytuty?

    Wideo: Comarch Master Data Management

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.