Zaawansowana technologicznie platforma
do raportowania i komunikacji biznesowej
Popraw jakość swoich relacji z hurtowniami
i detalistami w całej sieci dystrybucyjnej
Popraw jakość swoich relacji z hurtowniami
i detalistami w całej sieci dystrybucyjnej
Wszystkie dane zebrane od dystrybutorów / sprzedawców detalicznych są przetwarzane, uzupełniane i ujednolicane, a następnie zgłaszane do producenta. Dostępne opcje raportowania to:
Wszystkie dane zebrane od dystrybutorów / sprzedawców detalicznych są przetwarzane, uzupełniane i ujednolicane, a następnie zgłaszane do producenta. Dostępne opcje raportowania to:
Dzięki integracji Comarch Online Distribution z naszą nowoczesną platformą EDI możesz być w pełni przekonany, że jakość danych zebranych od partnerów biznesowych, a także optymalizacja wszystkich procesów łańcucha dostaw ulegną znacznej poprawie.
Nasze platformy EDI i Online Distribution zapewniają producentom możliwość zdobywania lepszych wyników we wszystkich kanałach sprzedaży, budowania silniejszych relacji z detalistami, dystrybutorami i hurtownikami, z którymi współpracują, oraz ulepszania strategii biznesowych w celu skutecznego zaspokajania potrzeb rynku.
"Wybór docelowego rozwiązania informatycznego gwarantującego dostarczenie informacji o odsprzedaży dystrybutorów do detalu oraz o bieżących stanach magazynowych poprzedziliśmy gruntowną analizą naszych potrzeb skonfrontowanych z technicznymi możliwościami rynku”
"Pozwoliła nam na biznesowe „odizolowanie” przedstawicieli od hurtowni, dzięki czemu nasi przedstawiciele mogą odwiedzać klientów mając szerszy wachlarz dystrybutorów i produktów oraz lepsza ofertę.”
"O wyborze rozwiązania firmy Comarch zadecydowała nie tylko jakość dostarczanych danych dotyczących odsprzedaży i stanów magazynowych. Poszukiwaliśmy solidnego i pewnego partnera; firmy, która ma nie tylko dużą znajomość zagadnienia, ale też wartościowe doświadczenie. Comarch to ma."
Ulepszony proces komunikacji biznesowej przeprowadzony zgodnie z proponowanym harmonogramem (w tym informacje dotyczące kampanii, webinarów i newsletterów).
Wysoce doświadczony, operujący w kilku językach, zespół Comarch Service Desk zapewnia niezawodne wsparcie przy zachowaniu najwyższej jakości standardów.
Menedżerowie z wieloletnim doświadczeniem przydzielani są do konkretnych projektów, aby mogli oni nadzorować każdy etap procesu wdrożeniowego - od planowania i pierwszych przygotowań, po wykonanie i finalizację projektu - oraz upewnić się, iż końcowa konfiguracja spełnia potrzeby Twojej firmy.
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.