Comarch ECOD przystąpił do ECR Chiny, oddziału GS1 w Azji. ECR Chiny pracuje nad działaniami zorientowanymi na klienta, dba o zwiększenie efektywności łańcucha dostaw oraz promuje te rozwiązania poprzez swoje akcje informacyjne. Przystąpienie Comarch ECOD do tej organizacji obliguje do aktywnego uczestnictwa w warsztatach, konferencjach i innych działaniach ECR Chiny.

-Dzięki naszej aktywności w ramach organizacji ECR jesteśmy bliżej klientów, międzynarodowych korporacji i lokalnych leaderów branży FMCG. Oznacza to dla nas nawiązanie wartościowych relacji, na które w Chinach w tradycyjnym modelu sprzedaży moglibyśmy pracować miesiącami. Bliskie kontakty z czołowymi graczami, którzy kreują rynek, to również bieżąca informacja o wymaganiach klientów ich problemach. To wszystko pomaga w rozwijaniu naszych produktów zgodnie z lokalnymi wymaganiami – mówi Marzena Kowalkowska, dyrektor azjatyckich oddziałów Comarch.

ECR Chiny został utworzony w 2001 w celu promowania wykorzystania technik ECR. Ma to służyć obniżeniu kosztów w łańcuchu dostaw i uczynieniu branży FMCG bardziej elastyczną i reagującą na potrzeby klienta. Comarch jest obecny w Azji od 2009 roku, posiada biura w Wietnamie i Chinach. W Wietnamie Comarch zdobył już 200 klientów. Aż tylu dostawców jest gotowych do otrzymywania zamówień z sieci Metro Wietnam poprzez Platformę Comarch ECOD. Prowadzone są również rozmowy z kolejnymi sieciami i niebawem one także rozpoczną projekty elektronicznej wymiany dokumentów. W Chinach prowadzone są rozmowy o współpracy z chińskim koncernem Inspur.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.