W dniach 17-18 października 2013 roku w hotelu Marriott w Warszawie odbędzie się XIV Kongres Badaczy Rynku i Opinii, którego głównym sponsorem jest Comarch. Kongres organizowany jest przez OFBOR i Polskie Towarzystwo Badania Rynku i Opinii.  Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Nowe źródła, Nowe narzędzia: Nowe możliwości.”

Comarch jako sponsor główny będzie otwierał kongres prezentacją swoich rozwiązań CRM i SFA wspierających marketing, sprzedaż i merchandising.  Prezentację poprowadzi Jakub Mechliński, Project Manager Comarch SFA, który przedstawi m.in. plany wdrożenia w 2014 roku nowego produktu o nazwie Retail Tracker.

Wszystkich zainteresowanych zarządzaniem procesami sprzedażowymi oraz wykorzystaniem najnowszych rozwiązań IT i aplikacji mobilnych w marketingu, merchandisingu i badaniach rynku zapraszamy do odwiedzenia stoiska Comarch i kontaktu z naszymi ekspertami. 

Kongres Badaczy to największa w Europie Centralnej impreza o tematyce badawczej. To także największe w Polsce spotkanie środowiska badawczego, w którym co roku bierze udział blisko 500 osób. Kongres jest skierowany do osób zajmujących się marketingiem, trade marketingiem, merchandisingiem i sprzedażą oraz badaniami wpływu tych działań na zachowania i opinie konsumentów.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.