Ekskluzywna społeczność i podejście omnichannel – Doppelgänger łączy siły z Comarch, aby uruchomić nowy program lojalnościowy dla klientów

Włoski sprzedawca odzieży męskiej Doppelgänger rozpoczął współpracę z Comarch, aby uruchomić swój pierwszy program lojalnościowy do angażowania klientów w sklepach stacjonarnych i e-commerce. Program będzie zbudowany z myślą o strategii omnichannel i ma za zadanie stworzyć silniejsze więzi między marką a klientami, co odpowiada misji oferowania „przystępnego luksusu”.

Doppelgänger to rzymska marka odzieży męskiej na każdą okazję. Od wejścia na rynek w 1996 roku firma otworzyła ponad 100 butików bezpośrednich i franczyzowych, zarówno we Włoszech, jak i Holandii czy Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Członkowie programu lojalnościowego Doppelgänger za pomocą aplikacji mobilnej będą mogli gromadzić punkty przekształcane w rabaty i nagrody. Dla nas najważniejsze jest jednak stworzenie programu omnichannel, łączącego klientów w ekskluzywną społeczność”, mówi Federico Dezi, E-commerce Manager w Doppelgänger. „Takie podejście wynika z szeregu konkretnych celów, które sobie wyznaczamy. Chcieliśmy na przykład połączyć zamiary lojalnościowe na wysokim poziomie – innymi słowy, zwiększyć częstotliwość zakupów dokonywanych przez naszych klientów – z poprawą widoczności wszystkich sklepów stacjonarnych, niezależnie od tego, czy znajdują się w dużych, czy małych miastach. Oferta Comarch dopasowuje się do naszych planów: zespół nie tylko opracował oprogramowanie potrzebne do programu lojalnościowego, ale także przez cały czas doradzał, jak sprawić, by nasza wizja stała się rzeczywistością”.

Program lojalnościowy Doppelgänger będzie początkowo oferował możliwość zdobywania punktów, które klienci mogą wymienić na rabaty i upominki. Wraz z rozwojem programu zostanie wprowadzona struktura poziomowa – członkowie najwyższego poziomu otrzymają oferty unikalnych usług krawieckich oraz zaproszenia na ekskluzywne wydarzenia w sklepach stacjonarnych.

Podczas naszej współpracy z Doppelgänger chcieliśmy pozostać wiernym wartościom naszej marki”, dodaje Andrea Piccirelli, Loyalty & Marketing Solutions Manager w Comarch Italia. „W Comarch wierzymy w rozwój elastycznych rozwiązań, które można dopasować do rozwoju naszych klientów. Z produktowego punktu widzenia zapewniamy firmie Doppelgänger pełny pakiet elementów, które mogą pomóc jej w budowaniu długotrwałych relacji z klientami: od opracowania aplikacji mobilnej, aż po zapewnienie zarządzania lojalnością - narzędzia do automatyzacji i analizy. Ogłaszamy to partnerstwo z wielką przyjemnością i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć wyniki naszej wspólnej pracy za kilka miesięcy”.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, otym jak nasz program lojalnościowy może pomóc twojej firmie, idź na stronę www.comarch.com/loyalty-marketing/

 

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.