Comarch rozwija program lojalnościowy dla linii lotniczych SAS

program lojalnościowy dla linii lotniczych SASScandinavian Airlines System (SAS), największy przewoźnik w krajach skandynawskich, wybrał system Comarch Loyalty Management w celu wzbogacenia programów lojalnościowych "EuroBonus" i "SAS Credits". Projekt polega na wdrożeniu kilku modułów oferowanych przez Comarch: Comarch Loyalty Management - jako główny mechanizm zarządzania i administracji programów lojalnościowych, Comarch Customer Engagement oraz Comarch Smart Analytics.

Comarch Loyalty Management zapewni platformę do obsługi ponad 4 milionów członków programu lojalnościowego „EuroBonus”, który jest przeznaczony dla klientów indywidualnych. Nowa platforma będzie w pełni zintegrowana z programami lojalnościowymi 27 linii lotniczych, które podobnie jak SAS są członkami Star Alliance. Te same moduły zostaną dostarczone przez Comarch do prac przy programie "SAS Credits". To rozwiązanie jest specjalnie zaprojektowane dla małych i średnich przedsiębiorstw. Obecnie „SAS Credits” ma prawie 45 tys. członków w 20 krajach na całym świecie.

Ponadto innowacyjny i specjalnie zaprojektowany przez Comarch program lojalnościowy dla SAS będzie gromadzić i analizować bazę danych pasażerów oraz dokonać skutecznej segmentacji rynku. Dzięki zebranym danym, operator będzie mógł dostosować swoje oferty handlowe do potrzeb klientów.

– Decyzja podjęta przez SAS o wyborze naszego narzędzia do zarządzania programem lojalnościowym jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Umowa z przewoźnikiem dowodzi, że marka Comarch jest postrzegana jako wiarygodny i godny zaufania partner, co na rynku skandynawskim, oprócz wysokiej jakości produktów, jest niezbędne w biznesie – mówi Piotr Kozłowski, wiceprezes Comarch Consulting.

– Dotychczas SAS korzystał z własnego systemu do zarządzania programem lojalnościowym, który wymagał modernizacji, aby sprostać nowym wyzwaniom rynku. To skłoniło SAS do szukania innowacyjnej i niezawodnej platformy informatycznej, aby znacznie poprawić ofertę lojalnościową dla klientów indywidualnych, korporacyjnych oraz cargo. Cieszymy się, że wybraliśmy właśnie to rozwiązanie i liczymy na efekty współpracy z Comarch – mówi Peter Muld, Business Chief Information Officer, SAS Group IT.

SAS

Scandinavian Airlines (SAS) to międzynarodowe skandynawskie linie lotnicze. Obecnie SAS jest największym przewoźnikiem w krajach skandynawskich i jako członek Star Alliance, wspólnie z 27 partnerami oferuje przeloty do 1300 miejsc w 193 krajach.

http://www.sasgroup.net/en/

Comarch

Comarch Loyalty Management jest częścią platformy Comarch CRM & Marketing, która zapewnia klientom nowatorskie rozwiązania do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi poprzez poprawę relacji z klientami i wspieranie działań marketingowych. Wśród firm, które zdecydowały się skorzystać z oferty Comarch CLM są: Heathrow Airport, Banco Popular, Metro Group, Brussels Airlines, S7.

Więcej informacji: http://www.comarch.pl/handel-i-uslugi/rozwiazania/comarch-crmmarketing/

Udostępnij