True Value nawiązuje współpracę z Comarch w celu podniesienia jakości i zakresu swojego programu lojalnościowego

Firma True Value, jedna z największych na świecie sieci sklepów z artykułami metalowymi, podjęła współpracę z Comarch w zakresie rozwiązań do kompleksowego zarządzania relacjami z klientami oraz wspierania działań marketingowych i wprowadziła Comarch Loyalty Management w celu rozbudowy oraz unowocześnienia programu lojalnościowego, True Value Rewards.

Comarch z powodzeniem dostarczył True Value rozwiązanie informatyczne do kompleksowego zarządzania programem lojalnościowym, składające się z kilku modułów: Business Administration, Contact Center i Customer Web Application. Ponadto firma Comarch opracowała aplikację do zarządzania programem na poziomie sklepu. Cały system jest obsługiwany przez Comarch Data Center i utrzymywany przez zespół wsparcia Comarch.

Oferowanie różnorodnych opcji dla sprzedawców detalicznych jest bardzo ważne dla udanego programu lojalnościowego. W istocie, True Value Rewards właśnie to robi. Każdy sklep True Value integruje program lojalnościowy niezależnie i dostosowuje go do tej konkretnej lokalizacji i preferencji swoich klientów. Comarch Loyalty Management jest zaawansowanym narzędziem zapewniającym stopniowe możliwości techniczne, łatwość integracji i elastyczność rozwiązań, które są niezbędne do prawidłowego wspierania korzyści - powiedział Erin Korous, Dyrektor Marketingu Lojalnościowego w True Value.


Udostępnij