Virgin Active startuje z programem lojalnościowym opartym na rozwiązaniach Comarch

Virgin Active, jedna z czołowych sieci klubów fitness o zasięgu globalnym, wybrała Comarch na swojego nowego dostawcę rozwiązań lojalnościowych. Dzięki możliwościom platformy do zarządzania lojalnością Comarch (Comarch Loyalty Management), Virgin Active planuje poprawić doświadczenia swoich klubowiczów, zatrzymać klientów na dłużej i zwiększyć ich zaangażowanie.

Uruchomienie nowej aplikacji Virgin Active App i programu Virgin Active Rewards ma na celu promowanie zdrowszego stylu życia i uczynienie go bardziej dostępnym dla członków klubu. Virgin Active nagradza swoich klientów poprzez w pełni zintegrowany program nagród dostępny w nowej aplikacji.

- Tworząc nową aplikację, skupiliśmy się na doświadczeniu naszych klientów, starając się zwiększyć ich zaangażowanie i wspierać ich w osiągnięciu dobrego samopoczucia. Wiemy, że ludzie coraz bardziej polegają na platformach cyfrowych, poszukując porad dotyczących aktywności fizycznej. Naszym celem jest połączenie świata cyfrowego z rzeczywistym, aby pielęgnować i rozwijać nasze relacje z osobami odwiedzającymi nasze siłownie — zaznaczył Dean Kowarski, Dyrektor Generalny Grupy Virgin Active.

Dzięki ponad trzydziestoletniemu doświadczeniu w branży Comarch posiada umiejętności i narzędzia potrzebne do wdrożenia niezwykle angażującego programu lojalnościowego.

- Już od pierwszego spotkania zespół Virgin Active miał jasną wizję i misję programu, który chcieli uruchomić. Dzięki naszej ugruntowanej obecności w Afryce Południowej oraz doświadczeniu w różnorodnych programach lojalnościowych, Comarch zapewnia zespołowi Virgin Active możliwość udostępnienia swojego programu klientom bez zbędnych opóźnień. Jestem niezmiernie dumny, że Virgin Active nie tylko wybrało nasze rozwiązanie lojalnościowe, lecz również zdecydowało się na jego hosting w jednym z naszych Data Centers. Na bieżąco utrzymujemy bliską współpracę pomiędzy naszymi zespołami i z niecierpliwością czekam na przyszłe rezultaty i na wartość, którą zapewnimy członkom programu Virgin Active Rewards — mówi Jakub Socha, Dyrektor ds. Sprzedaży Comarch.

O VIRGIN ACTIVE

Virgin Active to sieć klubów fitness obecna w Południowej Afryce, Botswanie, Namibii, we Włoszech, Australii, Singapurze, Tajlandii i Wielkiej Brytanii. Założona w 1999 roku, marka gromadzi nawet 1,5 miliona członków, którzy mogą korzystać z dostępu do ekskluzywnych zajęć, czołowych ekspertów oraz 238 klubów fitness na czterech kontynentach. Virgin Active oferuje rewolucyjny sprzęt oraz innowacyjne sesje treningowe tworzone przez instruktorów światowej klasy, zapewniając najbardziej spersonalizowane doświadczenie w dziedzinie zdrowia i fitnessu.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.