Niemiecki oddział Valeo, międzynarodowej grupy wyspecjalizowanej w projektowaniu podzespołów dla czołowych producentów samochodów, wybrał ofertę Comarch ICT. Firma Valeo korzystała już wcześniej z usług outsourcingowych innego dostawcy, jednak w celu podniesienia standardów obsługi, koncern zdecydował się na przeniesienie bieżącej obsługi infrastruktury IT i użytkowników do Comarch.

Projekt, obejmujący bieżącą obsługę infrastruktury IT i użytkowników, stanowi kontynuację wcześniejszej współpracy pomiędzy obiema firmami na innych rynkach europejskich.
Grupa Valeo współpracuje z Comarch od kilku lat. Pierwszy projekt na usługi outsourcingowe IT został zrealizowany w Polsce i na Słowacji, następny w Norwegii i Holandii. Dlatego kiedy planowaliśmy zmianę dostawcy usług, Comarch był jednym z najpoważniejszych kandydatów. Doskonałe referencje, wysoka jakość świadczonych usług, a ponadto ich elastyczność oraz doświadczony zespół inżynierów upewniły nas, że Comarch jest profesjonalnym partnerem – mówi Thomas Mathes, Regional IT Infrastructure Manager, Valeo GmbH.

Do obsługi codziennych procesów biznesowych, realizowanych przez pracowników Valeo niezbędna jest rozbudowana infrastruktura sieciowa i serwerowa. Na podstawie umowy, w ramach stałej miesięcznej płatności, Valeo otrzymało usługę Service Desk, wsparcie stanowiskowe dla ponad 4 700 użytkowników w 19 lokalizacjach na terenie całych Niemiec, usługę zarządzania infrastrukturą serwerową, administrację sieciami LAN, SAN, WAN, zarządzanie kopiami zapasowymi i archiwizacją danych oraz monitoring dostępności i wydajności infrastruktury IT. Comarch administruje wszystkimi systemami krytycznymi przez 24 godziny dziennie, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

Usługi świadczone na rzecz Valeo to usługi najwyższej jakości. Nasza współpraca opiera się na zdefiniowanym katalogu usług i przypisanym do każdej z pozycji właściwym parametrze SLA. Ten model współpracy wymaga ciągłego monitorowania usług, raportowania i analizy osiąganych wyników. To niewątpliwie wyzwanie, ale my lubimy tego typu wyzwania – mówi Paweł Szymański, Business Solution Manager, Comarch.

Pobierz case study

 

Informacje o Valeo

Valeo to międzynarodowa grupa wyspecjalizowana w projektowaniu i wytwarzaniu części oraz systemów samochodowych. Jako firma technologiczna, Valeo proponuje innowacyjne produkty i systemy, które przyczyniają się do zmniejszenia emisji CO2, poprawy wydajności pojazdu i rozwoju intuicyjnej jazdy. Dzięki znacznym nakładom na badania i rozwój (ok. 6% rocznych obrotów) grupa znajduje się w czołówce producentów samochodowych części zamiennych. Obecnie Valeo zatrudnia 82,8 tys. osób w 30 krajach i osiąga obrót w wysokości 14,5 mld euro. Stałymi partnerami Valeo są m.in. czołowi producenci samochodów m.in. we Francji (Renault, Peugeot, Citroen), Włoszech (Fiat, Lancia, Alfa Romeo) oraz Niemczech (VW, Audi, GM Opel, Daimler-Chrysler), którym firma dostarcza części na pierwszy montaż. Valeo proponuje swoim klientom również liczne innowacje, m.in. w zakresie interfejsów łączących kierowcę, pojazd i środowisko.

https://www.valeo.com/en/

 

Informacje o Comarch

Comarch to światowy producent i dostawca usług z branży IT. Firma posiada ponad 24-letnie doświadczenie w najważniejszych branżach (w telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usługach, infrastrukturze IT, administracji publicznej, przemyśle, służbie zdrowia, a także w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw) dzięki projektom zrealizowanym dla największych polskich i światowych marek. Spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 1999 roku i zatrudnia ponad 5200 pracowników. Do tej pory firma zrealizowała ponad 3500 projektów na całym świecie. Usługi rozszerzenia zasobów są dostarczane przez dział Information & Communication Technology, który koncentruje się na zarządzaniu infrastrukturą IT, outsourcingu i integracji oraz Data Center.

Więcej:
 
Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.