Comarch SFA - Sales Force Applications

System wsparcia i zarządzania sprzedażą

Rozwiązania

Nasi Klienci

diageo_400x200.jpg

Comarch SFA Mobile Sales Force Apps w DIAGEO Polska

„Wybór rozwiązania Comarch poprzedzony był etapem wdrożenia pilotażowego, na podstawie którego mogliśmy określić nasze finalne  wymagania w stosunku do systemu oraz ocenić sam produkt oferowany przez firmę Comarch. Finalne rozwiązanie wybrane do naszej firmy pozwoli na kompleksową obsługę kanałów sprzedaży, a sam system będzie wspierać pracę przedstawicieli handlowych zgodnie ze standardami pracy obowiązującymi we wszystkich spółkach z grupy Diageo”

Dowiedz się więcej

colgate_400x200.jpg

Comarch SFA Online Distribution i Comarch SFA Mobile Sales Force dla Colgate - Palmolive

„Zdecydowaliśmy się na system Comarch SFA Online Distribution do pozyskiwania danych odsprzedażowych oraz stanów magazynowych współpracujących z nami hurtowni. Dzięki temu otrzymaliśmy bezpośredni i stały dostęp do informacji rynkowych. Dzięki profesjonalizmowi specjalistów Comarch możliwe było dostosowanie rozwiązań z rodziny Comarch SFA do naszych indywidualnych potrzeb funkcjonalnych, biznesowych, czy też technicznych”

Dowiedz się więcej

redbull.jpg

Red Bull aktywnie kształtuje procesy biznesowe używając nowoczesnych rozwiązań Comarch SFA

"Od pewnego czasu poszukiwaliśmy narzędzi umożliwiających budowanie przewagi konkurencyjnej, pozwalających na zdobycie informacji przekładających się na zwiększenie efektywności działania Red Bull i naszych partnerów handlowych. Wybór docelowego rozwiązania informatycznego gwarantującego dostarczenie informacji o odsprzedaży dystrybutorów do detalu oraz o bieżących stanach magazynowych poprzedziliśmy gruntowną analizą naszych potrzeb, skonfrontowanych z technicznymi możliwościami rynku" - Wojciech Kosmalewski, Red Bull

Dowiedz się więcej

Hortex_400x200.jpg

Comarch SFA Online Distribution w Hortex

„Wybór systemu Comarch SFA Online Distribution poprzedzony był etapem wdrożenia pilotażowego, na podstawie którego mogliśmy określić nasze finalne wymagania w stosunku do systemu oraz ocenić produkty proponowane przez różnych dostawców. Zwracaliśmy dużą uwagę na to, aby dostawca oferował kompleksowe podejście do projektu, od etapu połączenia z dystrybutorem do raportowania wiarygodnej informacji" - Halina Pilich, Hortex

Dowiedz się więcej 

ppg_400x200.jpg

Comarch SFA Online Sales Support / Studio Dekoral Partner On-line System

"W efekcie kilkumiesięcznych prac uzyskaliśmy całkowicie niezależne rozwiązanie, które zostało w pełni dostosowane do wymagań branży oraz modelu współpracy z siecią sklepów detalicznych - Studio Dekoral. Zastosowane narzędzie z pewnością wpłynie na jakość i sposób obsługi klientów oraz poprawę efektywności naszych działań poprzez automatyzację procesów sprzedażowych" – Marek Urbańczyk, PPG Deco Poland

Dowiedz się więcej

Aktualności

Rozwiązanie Comarch TPM wyróżnione tytułem POI Best-in-Class for Mobile UX
2016-09-23

TPx Vendor Panorama 2016 opublikowany przez Promotion Optimization Institute to kolejny raport, w którym Comarch, jako jedyna polska firma IT znalazł się wśród wiodących dostawców technologii TPM/TPO.

Czytaj więcej

Znamy już wyniki badania satysfakcji klientów Comarch SFA. Ergonomia i komunikacja ocenione najwyżej, klienci zadowoleni.
2016-07-28

W ramach troski o satysfakcję klientów Comarch SFA prowadzi cykliczne badania jakości oferowanych przez siebie produktów.

Czytaj więcej
Wszystkie aktualności

Comarch SFA Mobile Sales Force na iOS

Comarch SFA Mobile Sales Force na Androida

System do wsparcia sprzedaży Comarch SFA 

Comarch SFA – Sales Force Applications 

Systemy wsparcia sprzedaży

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

Frequently Asked Questions

Czym jest Comarch SFA?

Comarch Sales Force Apllications (SFA) to nowoczesne rozwiązania mobilne i webowe przeznaczone do obsługi i optymalizacji szeroko pojętych procesów około sprzedażowych. Wśród rozwiązań należących do rodziny produktów Comarch SFA znajdują się aplikacje mobilne przeznaczone dla przedstawicieli handlowych dostosowane do potrzeb różnych branż, aplikacje webowe, platforma do raportowania odsprzedaży i stanów magazynowych od dystrybutorów oraz aplikacja do planowania i rozliczania promocji handlowych.

Jak aplikacje Comarch SFA mogą rozwinąć mój biznes

Aplikacje Comarch SFA mają za zadanie zwiększać efektywność działań sprzedażowych u przedstawicieli handlowych, kadry menedżerskiej oraz w pracach działach marketingu, czy trade marketingu. Wśród korzyści z wdrożenia systemów Comarch SFA, nasi klienci najczęściej wymieniają:

  • skrócenie czasu wizyty w punkcie sprzedaży,
  • skuteczna analiza działań konkurencji,
  • poprawa w zarządzaniu stanami magazynowymi,
  • wzrost dystrybucji numerycznej produktów,
  • wzrost liczby odwiedzanych klientów,
  • wzrost realizacji targetów,
  • wzrost sprzedaży.

Czy z aplikacji Comarch SFA można korzystać na urządzeniach mobilnych?

Tak, aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych dedykowana jest na urządzenia przenośne z systemem Android i iOS oraz jako aplikacje natywne działają w trybie offline. Pozostałe aplikacje webowe są dostosowane do obsługi zarówno na tabletach i smartphon'ach jak również na laptopach czy komputerach stacjonarnych. Warto wspomnieć, iż aplikacja  Comarch SFA Trade Promotion Management została wyróżniona tytułem POI Best-in-Class for Mobile UX. 

Czy moje dane są bezpieczne w aplikacjach Comarch SFA?

Bezpieczeństwo danych jest dla nas priorytetem. Rozwiązania Comarch SFA są w większości hostowane w Comarch Data Center.  Oferta hostingu obejmuje usługi niezbędne do stabilnego, efektywnego i bezpiecznego działania rozwiązań Comarch SFA (obejmuje sprzęt, oprogramowanie i usługi administracji, usługi backupu, Disaster Recovery Center). Comarch posiada kilka własnych nowoczesnych ośrodków Data Center w Polsce i za granicą, które zapewniają wysokie standardy bezpieczeństwa. Oprócz własnych ośrodków, Comarch wynajmuje ośrodki od partnerów na całym świecie, dzięki czemu może zaoferować swoje usługi w Europie, Ameryce, na Bliskim Wschodzie oraz Azji.

Które rozwiązanie SFA jest odpowiednie dla mojego biznesu?

Aplikacje Comarch SFA dostosowane są do potrzeb wielu branż. Dzięki bogatemu doświadczeniu, które zdobyliśmy podczas projektów prowadzonych dla naszych klientów, byliśmy w stanie wypracować unikalne funkcjonalności dostosowane do potrzeb wielu kanałów sprzedaży (kanał nowoczesny, tradycyjny, HoReCa) oraz sektorów rynku takich jak:

  • FMCG
  • branży farmaceutycznej 
  • branży budowlanej
  • branży usługowej

Jak długo potrwa proces wdrożenia systemów Comarch SFA w mojej firmie?

Proces implementacji zależy od i wielkości firmy oraz branży, w której działa i może potrwać od 3 do 6 miesięcy. Obejmuje szczegółową analizę przedwdrożeniową, prace programistyczne, testy oraz szkolenia dla pracowników. 

Na jakie wsparcie mogę liczyć ze strony Comarch, aby jak najefektywniej wykorzystać możliwości rozwiązań Comarch SFA?

Comarch SFA oferuje swoje rozwiązania nie tylko w zakresie wdrożenia systemu, ale również utrzymania. Klient wraz z aplikacją otrzymuje pełne wsparcie dedykowanego project managera, pomoc helpdesk, wsparcie techniczne, serwis urządzeń mobilnych, szkolenia i hosting. Dodatkowo oferujemy Master Data Management, weryfikację jakościową danych czy geokodowanie.

Czym aplikacje Comarch SFA wyróżniają się na tle innych rozwiązań?

Rozwiązania Comarch SFA należą do grona czołowych rozwiązań tego typu na rynku. Aplikacje Comarch zostały wyróżnione pod względem user experience, szybkości rozwoju, pełnego zakresu funkcjonalnego dostępnego dla modułu aplikacji mobilnej w wersji offline, doświadczenia w regionie i we współpracy z dystrybutorami oraz dostosowaniem do potrzeb rynku. Ponadto Comarch należy do grona bardzo nielicznych dostawców, którzy posiadają tak kompleksowe rozwiązanie i oferują w pełni zintegrowane systemy Sales Force Autormation i Trade Promotion Management, które zostały wyróżnione w raportach Gartnera i POI (Promotion Optimization Institute).