Geomarketing

 

 

 

Aplikacja webowa służąca do prezentowania danych sprzedażowych na Google Maps.

 

 

Jest to narzędzie dedykowane dla managerów sprzedaży i marketingu, które pozwala im szybko i skutecznie optymalizować działania sprzedażowe w terenie.

Raporty prezentują rozmieszczenie punktów sprzedaży na mapach w podziale na województwa, powiaty, czy strukturę regionów klienta. Jednocześnie aplikacja wskazuje, jaki pracownik odpowiada za dany obszar oraz prezentuje podstawowe wskaźniki handlowe punktów sprzedaży, takie jak obroty, kategorie, dostępność produktów, SKU itp.

Funkcjonalności

RAPORTOWANIE NA GOOGLE MAPS

Prezentacja sprzedaży klientów na mapach Google - dane prezentowane są w rejonach z możliwością "wklikania" się do poziomu konkretnych klientów i wyświetlania na wykresach ich sprzedaży w podziale na brandy czy dowolnie zdefiniowane koszyki

EXPORT (PDF, PPT, JPG)

Możliwość exportu raportów bezpośrednio do plików (PDF, PPT, JPG)

SUBSKRYPCJA

Możliwość subskrypcji i wysyłki raportów mailem do wybranej grupy odbiorców

RAPORTY WIELOWYMIAROWE

Możliwość jednoczesnej prezentacji różnych wartości numerycznych za pomocą naniesionych na mapy Google wykresów bąbelkowych.

Usługi

COMARCH HELPDESK

Comarch Helpdesk jest pierwszą linią wsparcia dla użytkowników systemów Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.

SZKOLENIA

Comarch świadczy użytkownikom swoich systemów usługę profesjonalnych szkoleń. Szkolenia są prowadzone przez doświadczony zespół konsultantów naszego Centrum Szkoleniowego.

COMARCH ASYSTA TECHNICZNA

W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.

HOSTING

Comarch Hosting jest usługą udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services. Data Centers Comarch mieszczą się w Niemczech (Frankfurt, Drezno), Francji (Lille), USA (Chicago) i Polsce (Kraków, Warszawa).

SERWIS URZĄDZEŃ MOBILNYCH

W celu zapewnienia ciągłości pracy użytkowników swoich systemów Comarch świadczy dodatkowo usługę serwisowania urządzeń mobilnych.

ZAKUP SPRZĘTU MOBILNEGO

Comarch współpracuje z najlepszymi dostawcami sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych, w tym Apple (Comarch posiada status Apple’s Authorised Reseller) oraz Samsung.

NORMALIZACJA I HARMONIZACJA DANYCH

W ramach wdrożenia modułu Online Distribution Comarch ofertuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów /hurtowni w ramach projektu.

WERYFIKACJA JAKOŚCIOWA DANYCH

W przypadku Online Distribution usługą dodatkową jest również weryfikacja jakościowa danych, którą wykonują pracownicy Comarch. W ramach tej usługi, cyklicznie następuje weryfikacja danych pobieranych od grupy dystrybutorów / hurtowni poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi (raportami, zestawieniami itp.)

PRZYPISYWANIE GEOKORDYNATÓW

W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży

Geomarketing - korzyści

Korzyści

 

  • błyskawiczna informacja o wynikach sprzedaży w regionach - rzut oka na mapę zapewnia pełną informację o wskaźnikach KPI (zaznaczone kolorami)
  • możliwość analizowania danych z punktu widzenia całego kraju, regionu, obszaru działania konkretnego przedstawiciela handlowego oraz wielu innaczej określonych obszarów

Carlsberg

Diageo

Colgate-Palmolive

Red Bull

Mars

Nivea

Stella Pack

Grupa Żywiec

AkzoNobel

Hortex

Wawel

Mieszko

PPG

Agros Nova

Navo

IDS Group

Specjał

Komplex-Torus

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

WHITE PAPER

Kompleksowe narzędzie kluczem do efektywnego planowania promocji handlowych