O Comarch SFA

 

 

 

Comarch SFA (Sales Force Applications) to rozwiązania mobilne i webowe przeznaczone do obsługi i optymalizacji procesów około sprzedażowych.

 

 

W naszym portfolio znajdują się systemy służące do wsparcia sprzedaży i zarządzania pracą przedstawicieli handlowych, rozwiązania integracyjne i usługi komunikacji z parterami handlowymi, a także aplikacje webowe służące do zarządzania sprzedażą i trade marketingiem, marketingiem , promocjami.

Carlsberg

"Carlsberg Polska zdecydował się na wybór rozwiązania Comarch SFA Online Distribution, ponieważ wpisuje się ono w strategię ścisłej współpracy z punktami detalicznymi. W tej klasie rozwiązań biznesowych firma Comarch przedstawiła najbardziej atrakcyjną ofertę zarówno na wdrożenie, jak i późniejsze utrzymanie całego systemu" - Michał Bobrowski, Carlsberg Polska

Red Bull

"Od pewnego czasu poszukiwaliśmy narzędzi umożliwiających budowanie przewagi konkurencyjnej, pozwalających na zdobycie informacji przekładających się na zwiększenie efektywności działania Red Bull i naszych partnerów handlowych. Wybór docelowego rozwiązania informatycznego gwarantującego dostarczenie informacji o odsprzedaży dystrybutorów do detalu oraz o bieżących stanach magazynowych poprzedziliśmy gruntowną analizą naszych potrzeb, skonfrontowanych z technicznymi możliwościami rynku" - Wojciech Kosmalewski, Red Bull

Diageo

"Wybór rozwiązania Comarch poprzedzony był etapem wdrożenia pilotażowego, na podstawie którego mogliśmy określić nasze finalne wymagania w stosunku do systemu oraz ocenić sam produkt oferowany przez firmę Comarch. Rozwiązanie wybrane dla naszej firmy pozwoli na kompleksową obsługę kanałów sprzedaży, a sam system będzie wspierać pracę przedstawicieli handlowych zgodnie ze standardami pracy obowiązującymi w Diageo" - Rafał Stępień, Diageo Poland

Colgate-Palmolive

"Zdecydowaliśmy się na system Comarch SFA Online Distribution do pozyskiwania danych odsprzedażowych oraz stanów magazynowych współpracujących z nami hurtowni. Dzięki temu otrzymaliśmy bezpośredni i stały dostęp do informacji rynkowych. Dzięki profesjonalizmowi specjalistów Comarch możliwe było dostosowanie rozwiązań do naszych indywidualnych potrzeb funkcjonalnych, biznesowych, czy też technicznych" - Piotr Goździejewski, Colgate-Palmolive Poland

Mars

Firma Mars korzysta z rozwiązania Comarch SFA Online Distribution

Nivea

Firma Nivea, jeden z czołowych producentów kosmetyków dla dorosłych i dla dzieci, podjęła współpracę z Comarch. Przedmiotem wdrożenia było rozwiązanie Comarch SFA Online Distribution

Stella Pack

"Comarch SFA Mobile Sales Force oraz Comarch SFA Online Distribution to narzędzia, które pozwoliły nam na szybką reakcję na zapotrzebowanie naszych partnerów, dostęp do historii współpracy z partnerami biznesowymi oraz eliminację błędów związanych z ręcznym przetwarzaniem dokumentów. Uzyskiwane zaś informacje pozwalają nam na poprawę naszej pozycji konkurencyjnej" - Marek Jaszczak, Stella Pack

Grupa Żywiec

"Grupa Żywiec nawiązała współpracę z firmą Comarch SA w zakresie wdrożenia i utrzymania systemu informatycznego Comarch SFA Online Distribution i Comarch SFA Online Sales Support w roku 2008. W oparciu o dotychczasową współpracę możemy zarekomendować firmę Comarch SA jako wiarygodnego i rzetelnego partnera" - Marek Warejko, Grupa Żywiec

AkzoNobel

"Dzięki rozszerzeniu naszej dotychczasowej współpracy otrzymamy pełny i wiarygodny obraz rynku, na którym działamy. Innowacyjność i elastyczność rozwiązania oferowanego przez Comarch pozwoli nam całkowicie zrewolucjonizować dotychczasowe podejście do współpracy z naszymi partnerami biznesowymi. Za pomocą Comarch SFA Online Distribution i Comarch SFA Online Sales Support będziemy zdecydowanie bliżej naszych partnerów biznesowych oraz własnych terenowych sił sprzedaży" - Waldemar Romanowski, AkzoNobel Poland

Hortex

"Wybór systemu Comarch SFA Online Distribution poprzedzony był etapem wdrożenia pilotażowego, na podstawie którego mogliśmy określić nasze finalne wymagania w stosunku do systemu oraz ocenić produkty proponowane przez różnych dostawców. Zwracaliśmy dużą uwagę na to, aby dostawca oferował kompleksowe podejście do projektu, od etapu połączenia z dystrybutorem do raportowania wiarygodnej informacji" - Halina Pilich, Hortex

Wawel

"Firma Wawel jest czołowym producentem słodyczy w Polsce. W roku 2003 zaczęliśmy owocną współpracę z Comarch, wdrażając platformę Comarch EDI oraz Comarch SFA Mobile Sales Force, jak i Comarch Comarch SFA Online Distribution" - Robert Okoński, Wawel

Mieszko

Firma Mieszko zakupiła rozwiązanie Comarch SFA Online Distribution do komunikacji i raportowania z kanału dystrybucji

PPG

"W efekcie kilkumiesięcznych prac uzyskaliśmy całkowicie niezależne rozwiązanie, które zostało w pełni dostosowane do wymagań branży oraz modelu współpracy z siecią sklepów detalicznych - Studio Dekoral. Zastosowane narzędzie z pewnością wpłynie na jakość i sposób obsługi klientów oraz poprawę efektywności naszych działań poprzez automatyzację procesów sprzedażowych" – Marek Urbańczyk, PPG Deco Poland

Agros Nova

„Nowym rozwiązaniem, które zastosowaliśmy w 2009 roku, było udostępnienie dystrybutorom narzędzia Comarch SFA Online Sales Support, przez co mają oni również dostęp do danych przez nich raportowanych i mogą na bieżąco je kontrolować. Cały system Comarch SFA został zakupiony w modelu pełnego outsourcingu, dzięki czemu uniknęliśmy konieczności inwestowania w drogą infrastrukturę sprzętową i komunikacyjną" - Marek Sablik, Agros Nova

Navo

"Firma NAVO PGD poszukiwała od dłuższego czasu rozwiązania, które wspierałoby nasze dążenia do uzyskania przewagi rynkowej w sprzedaży i dystrybucji produktów FMCG. Po wnikliwej analizie wybraliśmy rozwiązanie Comarch SFA Mobile Sales Force Apps" - Iwona Pawlak, Navo PGD

IDS Group

"Zdecydowaliśmy się na wdrożenie kolejnego rozwiązania z firmą Comarch z racji możliwości osiągnięcia synergii i korzyści z integracji z pozostałymi systemami. Dzięki połączeniu systemu do raportowania i komunikacji z dystrybutorami oraz systemu wsparcia mobilnej sprzedaży, nasi handlowcy mogą korzystać z bieżących i aktualnych danych o stanach magazynowych, danych klientów i wysyłać zamówienia bezpośrednio do dystrybutorów do realizacji. My z drugiej strony mamy informacje o rzeczywistej sprzedaży do sklepów i możemy oceniać pracę naszych pracowników" - Marko Tkachuk, IDS Group Ukraine

Specjał

"Zarówno w czasie wdrożenia platformy Comarch SFA Online Distribution, jak i po jego zakończeniu, Comarch SA wykazał się wysokim poziomem wiedzy i kompetencji, co przełożyło się na sprawne uruchomienie projektu Online Distribution oraz zadecydowało o biznesowym sukcesie projektu dla samego producenta" - Krzysztof Tokarz, Specjał

Komplex-Torus

"Z firmą Comarch SA współpracujemy od roku 2007 w zakresie projektu Comarch SFA Online Distribution, którego celem biznesowym jest m.in. regularne raportowanie producentom (Nivea, Colgate) stanów magazynowych i odsprzedaży realizowanej do tradycyjnego kanału sprzedaży" - Paweł Nakonieczny, Komplex-Torus

Rozwiązania

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

WHITE PAPER

Kompleksowe narzędzie kluczem do efektywnego planowania promocji handlowych