Online Distribution

Systemy zarządzania dystrybucją

 

 

 

Comarch SFA Online Distribution to nowoczesna platforma raportująco-komunikacyjna, wykorzystywana do współpracy producenta z siecią dystrybutorów.

 

 

Platforma codziennie w sposób automatyczny raportuje dane o odsprzedaży i stanach magazynowych.

Raporty generowane są przez specjalny interfejs komunikacyjny zainstalowany w magazynie dystrybutora (integracja z systemem ERP dystrybutora).

Funkcjonalności

APLIKACJA KOMUNIKACYJNA

Dwustronna, bezpieczna komunikacja B2B. Producent otrzymuje informacje o stanach magazynowych, odsprzedaży, stopniu realizacji zamówień przedstawicieli, zaś dystrybutor - o zamówieniach realizowanych przez PH producenta. Dane są przesyłane do systemów księgowych i sprzedażowych dystrybutora.

NORMALIZACJA I HARMONIZACJA DANYCH

Usługa obejmująca m.in. parowanie różnych rekordów raportowanych przez różnych partnerów biznesowych (katalogi: klienci, produkty), deduplikację rekordów, tworzenie stale aktualizowanego centralnego rejestru produktów i kontrahentów

INTERFEJSY

W ramach usługi Comarch SFA Online Distribution wykonywany jest indywidualny interfejs do systemu finansowo-księgowego dystrybutora

RAPORTOWANIE DANYCH

Dane zebrane od dystrybutorów, przetworzone, uzupełnione i ujednolicone są następnie raportowane producentowi. Dostępne opcje raportowania to: replika bazy danych, zasilanie hurtowni danych producenta, wykorzystanie Comarch SFA Online Sales Support

INTEGRACJA

Aplikacja jest zintegrowana z systemem mobilnej sprzedaży Comarch SFA Mobile Sales Force oraz Online Sales Support. Dzięki wzajemnemu przepływowi informacji pomiędzy systemami, każdy użytkownik jest w stanie monitorować realizację swojego KPI (np. target sell-out, target sell-in)

TOTAL KATEGORIA

Prezentacja udziału sprzedaży dowolnie konfigurowalnych kategorii produktów producenta na tle konkurencji

Systemy wsparcia sprzedaży - Comarch SFA

Usługi

COMARCH HELPDESK

Comarch Helpdesk jest pierwszą linią wsparcia dla użytkowników systemów Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.

SZKOLENIA

Comarch świadczy użytkownikom swoich systemów usługę profesjonalnych szkoleń. Szkolenia są prowadzone przez doświadczony zespół konsultantów naszego Centrum Szkoleniowego.

COMARCH ASYSTA TECHNICZNA

W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.

HOSTING

Comarch Hosting jest usługą udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services. Data Centers Comarch mieszczą się w Niemczech (Frankfurt, Drezno), Francji (Lille), USA (Chicago) i Polsce (Kraków, Warszawa).

SERWIS URZĄDZEŃ MOBILNYCH

W celu zapewnienia ciągłości pracy użytkowników swoich systemów Comarch świadczy dodatkowo usługę serwisowania urządzeń mobilnych.

ZAKUP SPRZĘTU MOBILNEGO

Comarch współpracuje z najlepszymi dostawcami sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych, w tym Apple (Comarch posiada status Apple’s Authorised Reseller) oraz Samsung.

NORMALIZACJA I HARMONIZACJA DANYCH

W ramach wdrożenia modułu Online Distribution Comarch ofertuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów /hurtowni w ramach projektu.

WERYFIKACJA JAKOŚCIOWA DANYCH

W przypadku Online Distribution usługą dodatkową jest również weryfikacja jakościowa danych, którą wykonują pracownicy Comarch. W ramach tej usługi, cyklicznie następuje weryfikacja danych pobieranych od grupy dystrybutorów / hurtowni poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi (raportami, zestawieniami itp.)

PRZYPISYWANIE GEOKORDYNATÓW

W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży

Online Distribution - korzyści

Korzyści

  • Poprawa dostępności produktów poprzez targetowanie na budowanie poziomu dystrybucji numerycznej
  • Dostęp do danych o odsprzedaży do konkretnych sklepów czy kategorii sklepów (obsługiwanych i nieobsługiwanych przez własne siły sprzedaży)
  • Analiza skuteczności centralnych i lokalnych akcji marketingowych
  • Optymalizacja zapasów ( target sell-out, target sell-in) i produkcji własnej
  • Możliwość ustalenia realnego potencjału kontrahenta oraz mierzenia efektywności współpracy (P&L)
  • Zacieśnienie współpracy pomiędzy partnerami biznesowymi (błyskawiczny przepływ informacji, przejrzysty system wzajemnych rozliczeń)
  • Optymalizacja zapasu produktów po stronie dystrybutora
  • Efektywne rozliczanie własnych przedstawicieli handlowych po stronie producenta i dystrybutora
  • Redukcja kosztów związanych z obsługą zamówień od sił sprzedaży producenta
  • Dostęp do stanów magazynowych dystrybutorów dla przedstawicieli handlowych producenta w momencie tworzenia zamówień (w aplikacji Comarch SFA Mobile Sales Force)

Carlsberg

Diageo

Colgate-Palmolive

Red Bull

Mars

Nivea

Stella Pack

Grupa Żywiec

AkzoNobel

Hortex

Wawel

Mieszko

PPG

Agros Nova

Navo

IDS Group

Specjał

Komplex-Torus

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

Materiały do pobrania

Najnowsze whitepapery, ulotki