Comarch i Barlinek, wiodący w świecie producent podłóg warstwowych drewnianych, podpisali międzynarodową umowę na wdrożenie systemu Comarch SFA Mobile Sales Force Apps.

Projekt realizowany w modelu outsourcingowym obejmuje kompleksowe wdrożenie aplikacji mobilnej Comarch SFA na systemie operacyjnym Google Android dla pracowników terenowych firmy Barlinek. Wdrożenie obejmie nie tylko Polskę, ale również inne kraje, w których firma Barlinek posiada swoje siły sprzedażowe, m.in. Rosję, Rumunię, Ukrainę, Czechy, Słowację, Niemcy, Austrię i Francję.

- Projekt na pewno nie jest typowy dla rozwiązania Comarch SFA, ponieważ zakłada wdrożenie w jednym systemie 4 wersji językowych i 9 różnych ustawień regionalnych, specyficznych dla poszczególnych krajów, w których pracują przedstawiciele handlowi firmy Barlinek – mówi Karolina Rabiej, kierownik projektu Comarch SFA w firmie Comarch.

- Wdrożenie rozwiązania Comarch SFA pozwoli nam lepiej raportować i kontrolować pracę naszych regionalnych przedstawicieli handlowych, a także wdrożyć w organizacji narzędzie wspierające ich pracę. Dzięki rozwiązaniu Comarch SFA będziemy w stanie w jednym miejscu zaraportować wizyty naszych pracowników we wszystkich krajach, w których działamy  - mówi Grzegorz Stawski, kierownik projektu w firmie Barlinek.

Comarch SFA to kompleksowa platforma wsparcia sprzedaży dla organizacji handlowych. Platforma działa od 2000 roku i skupia społeczność ponad 50 firm, 4000 użytkowników z branż FMCG, budowlanej i farmaceutycznej. Wśród klientów, którzy wybrali Comarch SFA, można wymienić m.in. Sobieski, IDS Group, Diageo, Agros Nova, Navo PGD, Sara Lee, Mieszko, Wawel i wiele innych.

Aby dowiedzieć się więcej lub skontaktować z nami, odwiedź naszą stronę >>

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.