W odpowiedzi na potrzeby klientów Comarch oraz SA2 Worldsync Polska organizują cykl seminariów poświęconych nowemu rozwiązaniu – ECOD SA2 Produkty, zatytułowany „Globalna Synchronizacja Danych Produktowych - ECOD SA2 Produkty”.

Obecni użytkownicy systemu ECOD mogą już korzystać z dodatkowych usług związanych z zarządzaniem danymi produktowymi. Nowe rozwiązanie – ECOD SA2 Produkty – dostarczane jest przy współpracy Comarch – lidera usług w obszarze elektronicznej wymiany dokumentów, z SA2 Worldsync Polska – liderem usług w zakresie synchronizacji danych podstawowych.

Aplikacja zapewnia możliwość efektywnej i zestandaryzowanej wymiany informacji o produktach pomiędzy partnerami biznesowymi, poprawę procesów biznesowych i logistycznych w firmach oraz lepszą jakość i spójność danych produktowych. Dzięki temu rozwiązaniu korzyści pochodzące z elektronicznej wymiany dokumentów są jeszcze większe.

Podczas spotkań zostaną zaprezentowane korzyści wynikające ze stosowania usługi ECOD SA2 Produkty, jej unikalne cechy, a także najdogodniejsze sposoby wprowadzania danych o produktach.

Najbliższe warsztaty odbędą się w następujących terminach:

2009-09-03 dla dostawców w Warszawie
2009-10-15 dla dostawców w Gdańsku
2009-10-14 dla sieci handlowych w Warszawie
2009-11-19 dla dostawców w Krakowie
2009-12-02 dla dostawców w Warszawie

Chętnych do wzięcia udziału w warsztatach prosimy o potwierdzenie przybycia na adres: ecod@comarch.pl lub pod nr tel. 48 12 646 10 40.

Agenda warsztatów:


I. Wprowadzenie

  • ECOD SA2 Produkty – współpraca Comarch ECOD i SA2 Worldsync Polska
  • Zintegrowane rozwiązanie do zarządzania i wymiany danych produktowych
  • Korzyści dla dostawców i sieci handlowych
  • Oferta ECOD SA2 Produkty


II. Pokaz funkcji Katalogu ECOD SA2 Produkty

  • Unikalne cechy Katalogu
  • Wprowadzanie produktu
  • Tworzenie hierarchii opakowań
  • Podsumowanie cech


III. Panel dyskusyjny.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.